Kezdjük az elmaradhatatlan olasz témával és az általunk is hangsúlyozott magyar ellentét / párhuzam egy újabb, “ütős” megközelítésével:

Darab ideig még lehet ezzel a nácihisztivel hülyíteni a nyugati népeket, kétségtelen. De már egyre kevésbé, és előbb-utóbb mindenki felébred a PC-kábulatból.
Első jeleit már tapasztalhatjuk Olaszországban.

Tegyük egymás mellé a két helyzetet:

Olaszország (a fasizmus szülőhazája, megszállás nélkül vált azzá): lángoló putrisorok, lincselésre kész tömeg, cigányok faji alapon történő negatív diszkriminálása és elzavarása. Európa szerint nem rasszista fasiszták/nácik, akik elzavarták a romákat.

Magyarország (a hungarizmus szülőhazája, ám csak német megszállás után lett nyilas bábkormány az élén): kifosztott falvak, meglincselt fehérek, cigányok faji alapon történő pozitív diszkriminálása és támogatása minden téren. Európa szerint rasszista fasiszták/nácik azok, akik néha felvonulnak egy-egy településen.

Hogy is van ez? Így van ez?

Érdekes, sehol nem olvastam, még a zsIndexen sem, "Fasisztaveszély Olaszországban" című cikkeket... Ugyanakkor Magyarországgal kapcsolatban… na nem is folytatom.

Kuruc.info: 100%-ban igaza van Kedves Olvasónknak – a fején találta a szöget!

***

Köv. olvasónk arra reagált, hogy, idézzük, “Gyurcsány Ferenc miniszterelnök az uzsorakamat jelenség visszaszorítását sürgeti. Ennek a jogi lépéseit szeretné kidolgozni, a segélyezésben szeretne változtatásokat eszközölni és a hirtelen meggazdagodott kamatos pénzadókat minden bejelentés nélkül szigorú, elrettentő példaértékű büntetésben részesíteni, melyhez a média a nyilvánosság segítségét is igénybe fogja venni.” (lásd EZT):

Nem az izgat engem hogy miért csak most, hanem hogy miért ebben az ügyben? Ez az egyetlen fajtája a cigánybűnözésnek ahol a károsultak is cigányok. Miért nem lép az erdőírtások ellen, a sorozatos betörések ellen, a vállalkozóktól kizsarolt védelmi pénzek ellen, a lakásmaffia ellen? Miért csak azoknak a gazdag cigányoknak néz a körmére akik cigányok kárára gazdagodtak meg? Minket lehet fosztogatni, rabolni, gyilkolni böntetlenül? Nem elég hogy az állam kifoszt minket már eleve, ráadásul nagyrészt az élősködő cigányok érdekében?
***

Megvan, miért nem szeretnek dolgozni a cigányok! Félelmet kelt bennük az egyenruha (=munkásnadrág, etc.)  :D

***

Köv. olvasónk a szegregációról ír:

Néhány hónappal ezelőtt nagy vihart kavart egy ügy abból kifolyólag, hogy egy cigányasszony szegregációvál vádolt meg egy  szegedi iskolaigazgatót, mert abban az iskolában ahol az ő gyereke tanul azt vette észre, hogy csak cigánygyerekek járnak. Természetesen nem az igazgató szegregált, hanem a nem roma szülők vették onnan   ki a gyerekeiket korábban, és - feltételezem, - hogy olyan iskolába iratták, ahol jobbára magyar gyerekek járnak. Vagyis a magyar szülőt nem zavarja, ha a többi gyerek is magyar, de a cigánynak nem tetszik, ha a többi is cigány!!!!!! Feltételezem, hogy ha  egy német, szlovák, francia stb. nemzetiségü szülő azt tapasztalja, hogy gyereke olyan iskolába jár, ahol csupa saját nemzetiségéből való gyerek tanul, akkor annak inkább  örül, mintsem megsértődjön.  A szegregáció eszébe sem jut.  Hozzátenném, hogy a magyar /német ,  szlovák  stb./  szülő  nemcsak a saját hazájában ürül ennek, hanem ott is ahol kisebbségben van!!!  Hát milyen nép a cigány????
***
zsIndex cigánytopic-idézet (sajnos a hosszú ű és ő helyett ? olvasható S üzeteiben):
Sziasztok!

Pár perce msneztem egy középiskolás tanulóval... úgy döntöttem, hogy változtatás nélkül másolom be Nektek az internetes társalgásunkat. (a neveket viszont kitöröltem, az én nevem helyén S betű szerepel, a nebuló neve helyén pedig F)

Jelzem, olyan gyerekről van szó, akiről tudom, hogy nem szokott lódítani vagy fantáziálni (persze, ezt vagy elhiszitek vagy nem), éppen ezért döbbentem le a beszélgetésünk során.
Azt hiszem, elgondolkodtató lesz....

[21:18:10] F üzenete:
az mi h kollegiumi nevelo tanar? :P
[21:18:36] S üzenete:
a kollegiumi nevel? tanár, a diplomás állások legallját jelenti szerintem :S
[21:18:54] S üzenete:
de legalább van ingyen szálláshelyed :)
[21:19:17] F üzenete:
de te ilyet csinaltal h "gyerekek tessek lefeküdni"?
[21:19:31] S üzenete:
háát, olyasmit kellett volna :D
[21:19:50] F üzenete:
jezusom nem akarom tudni h mit csinaltal helyette :D:D :P
[21:19:58] S üzenete:
meg heti két alkalommal korrepetálást kellett tartani, ahova úgysem ment el senki :P
[21:20:11] F üzenete:
:D:D
[21:20:23] F üzenete:
mostmar ertem miert lettel ilyen önbizalomhianyos :D
[21:20:32] F üzenete:
egy kollegiumi nevelo tara :P
[21:20:38] F üzenete:
tanar*
[21:20:48] S üzenete:
hallod? azt a koleszt ahol voltam, nem sok minden különböztette meg a fiatalkorútól... szóval gondolod mennyire szívesen voltam ott :(
[21:21:43] F üzenete:
szerintem ez kurva vicces. es nem voltak jofej gyerekek?
[21:24:39] S üzenete:
70-80% -ban kb borsod és szabolcs megyei településekr?l érkezett roma fiatalok voltak :S részletezzem?
[21:26:25] F üzenete:
;PP
[21:26:53] F üzenete:
de szerintem ez egy tök szép dolog, ilyen hatranyos helyzetu gyerekekkel foglalkozni. csak te nem erezted ra magad alkalmasnak vagy nem erezted ra az elhivatottsagot?
[21:28:27] S üzenete:
én inkább azt mondanám, hogy féltem t?lük és joggal :S
[21:28:51] F üzenete:
de nem probaltal meg ismerkedni?
[21:28:55] S üzenete:
már nem attól, hogy engem bántanak, hanem attól hogy olyasmit csinálnak, amiért engem vesznek majd el? :(
[21:29:01] S üzenete:
ismerkedni?
[21:29:35] F üzenete:
hat velük, nem tudom, ilyesmihez sok türelem kell
[21:30:20] S üzenete:
figyu... el kellene menned a keleti megyékba, s megnézni hogy milyen viszonyok uralkodnak ott :S
[21:30:23] F üzenete:
engem annyira foglalkoztatnak az ilyen pedagogiai kerdesek... bar az en terveimmel ez nem igen összeegyeztetheto :p
[21:31:35] S üzenete:
nekem nincs ugyan pedagógiai végzettségem, de akinek volt az sem boldogult velük... ez egy olyan központi fiúkolesz volt (Pet?fi), ahová azok jöttek, akiket más kollégiumokból kiraktak :S
[21:32:10] S üzenete:
olyan dolgok mentek, hogy azt el sem hinnéd
[21:32:19] F üzenete:
?
[21:32:28] S üzenete:
súlyos testi sértést?l nemi er?szakig (!) minden
[21:32:50] F üzenete:
most ilyenen miért kéne meglep?dnöm
[21:33:06] F üzenete:
persze, hogy megkurjak egymast, ez minden durvabb koleszban igy van.
[21:33:14] F üzenete:
de azert nem remenytelen egy gyerek.
[21:33:50] S üzenete:
hogy-hogy, a nemi er?szak ma már ilyen mindennapos dolog?!
[21:35:32] F üzenete:
amugy meg pontosan el tudom kepzelni h mi megy egy ilyen helyen, egy fel eve volt a sulinkban egy ilyen program, ahol engem valasztottak meg mint azt aki tolerancia temaban legjobban tudja kepviselni az osztalyt, egy olyan programhoz h ilyen legputtobb falubol jöttek fel "ismerkedni" roma fiatalok, akik kb mindenen atmentek, es beszelgettem velük, annyira nem lepnek meg az ilyen soryk.
[21:35:44] F üzenete:
igen a nemi eroszak mindennapos dolog szinte.
[21:36:17] S üzenete:
ezt fejtsd ki b?vebben, légyszives
[21:37:10] F üzenete:
persze, hogy megkurjak egymast, ez minden durvabb koleszban igy van. - igen a nemi eroszak mindennapos dolog szinte. ergó minden durvabb koleszban mindennapos dolog a nemi eroszak
[21:37:51] S üzenete:
mint jelent az a szó, hogy durvább?
[21:38:50] F üzenete:
az h nem az en többszazezer forintos tandiju maganiskolam vipkolegiumaban, hanem pl videki, tobb kisebbsegi lakoval rendelkezo, kevesbe szinvonalas iskolakhoz tartozo kollegiumok
[21:39:49] S üzenete:
és??? hol van a tanerö ilyenkor? feljelentés, szülo értesítése, ilyesmik miért nem történnek meg?
[21:40:28] F üzenete:
pont azert mert mindennapos dolog :)
[21:41:18] S üzenete:
na ne hogy már egy ilyen b?ncselekmény mindennapos legyen... s olyan isten nincs, hogy az áldozatokon senki nem vesz észre semmit!
[21:41:41] S üzenete:
az eszem megáll
[21:42:05] S üzenete:
egy életre lelki nyomorék lesz abból a gyerekb?l!
[21:43:18] F üzenete:
miert vagy felhabaorodva? abban a szituacioban te sem voltal valami tettrekesz, pedig jol tudhattad, hogy ilyenek ott elofurdulnak, megsem kezdtel el nyomozgatni utannuk
[21:44:19] S üzenete:
hát figyelj
[21:44:21] F csatlakozott a beszélgetéshez
[21:45:03] S üzenete:
mikor kiderült országos botrány lett bel?le, minden médiaban megjelent... az kb egy évvel azután történt, hogy én eljöttem Miskolcról
[21:45:18] F üzenete:
marmint mi derült ki?
[21:45:28] F üzenete:
h egyketszer megeroszakoltak egy ket gyereket?
[21:45:41] S üzenete:
egyetlen gyereket er?szakoltak meg a társai
[21:46:31] F üzenete:
ha az összes ilyen kiderülne, egész nap mehetne a mediaban es elkezdenenk unni az orszagos botranyokat.
[21:49:44] S üzenete:
figyelj csak
[21:49:46] F csatlakozott a beszélgetéshez
[21:50:21] S üzenete:
ha a nevedet kitörlöm a szövegb?l, s megigérem hogy soha nem nevezlek meg forrásnak, ezt a beszélgetést elküldhetem valakinek?
[21:50:39] F üzenete:
persze, de miert? :P
[21:51:11] S üzenete:
azért, mert amir?l most beszéltünk az nagyon nem normális dolog, s nagyon nem lenne szabad hagyni, hogy ez így legyen!
[21:51:50] F üzenete:
jo de kinek akarod elküldeni? (azert a XXX tipusu megnevezeseket töröld ki belole, es nem fogalmaztam szepen)
[21:52:12] S üzenete:
kitörlök minden ilyen és személyes vonatkozású dolgot :)
[21:52:23] F üzenete:
de kinek? :P
[21:53:18] S üzenete:
van egy tanár ismer?söm... illetve egy volt tanárn?, aki már szintén nem tanít, de foglalkozott az iskolai er?szakkal is még az aktív id?szakában
[21:53:53] F üzenete:
ez biztos sokat fog neki segiteni ;PP
[21:54:09] S üzenete:
sokat segítHET
[21:54:30] F üzenete:
kb csak kiröhög, hogy mennyire gyerekesen naiv vagy.
[21:54:49] S üzenete:
?t ismerve nem hiszem :)
[21:55:13] S üzenete:
légyszi mondd azt, hogy csak ugratsz ezzel az egésszel
[21:55:35] F üzenete:
biztos, hogy nem ...
[21:55:45] F üzenete:
szerinted nem lenne jobb dolgom? :)
[21:55:53] S üzenete:
nem tudom
[21:56:05] F üzenete:
kösz :D
[21:56:46] F üzenete:
komolyan gondolta, de ezert kapok is az alkalmon es a jobb dolgot csinalom, es elmegyek alcsizni
[21:57:11] S üzenete:
jajmár, ugye nem sért?dtél be? :(
[21:57:30] F üzenete:
nem sertodtem be, egyaltalan :)
[21:57:48] F üzenete:
csak megigertem magamnak h 9kor legkesobb lefekszem, es ahhoz kepest itt ragadtam
[21:57:57] S üzenete:
értem :)
[21:58:04] F üzenete:
mondjuk neked.
[21:58:12] S üzenete:
akkor szép álmokat viszont :)
[21:58:21] F üzenete:
varj meg akartam vmit :)
[21:58:24] F üzenete:
szoval
[21:59:44] F üzenete:
annyira nem rossz neked, mert nem fogsz annyit szopni azert mert ennyire nem korbaill? a világképed, mert a nehezen mar tul vagy. ugyh amikor lenaivoznak, (barki, nem csak en) ne zavarjon, mert sokat mar nem veszthetsz azon h ilyen vagy, max egyszerubbnek latod az eletet.
[21:59:56] F üzenete:
na, köszi szépen, jóéjt neked is.
[22:00:55] S üzenete:
sziók a:)
[22:01:09] F elhagyta a beszélgetést

Amiről szó volt a csetelés során, az röviden az, hogy F rész vett (önkéntesen) egy tolerancia programban, ami nagyjából az ő esetében annyit tesz, hogy a fővárosi elit sulijába "felhoztak" néhány elmaradottabb régióban élő diákot, akik beszámoltak nekik a mindennapjaikról. F azért írta, hogy nem lepődik meg olyasmin, hogy egy vidéki koleszban nemi erőszak történt, mert akikkel beszélgetett, azok szintén "közelről" tapasztaltak ilyesmit.

Ezek a tanulók egyébként mind romák voltak, cigány többségű kollégiumokból.

Elhiszem, hogy a történet nem túl hihető... én sem hinném el, ha nem történt volna pont egy ilyen eset a volt munkahelyemen (egy miskolci kollégium), s ha nem tudnám a forrásomról, hogy valóban hiteles, aki fiatal kora ellenére nem szokott légből kapott dolgokkal vagdalkozni. Mást nem tudok mondani.

Persze, azonkívül, hogy teljesen ledöbbentem...

***
Lehet, hogy naív vagyok, de ha a kormánynak lenne mersze megtenni néhány népszerűtlen lépést, a jelenlegi helyzet javítható lenne, igaz, évek, vagy talán generációk alatt. Csak néhány elképzelés:

- Erkölcs, becsület: minden állampolgárral a hatályos törvények betartatása, minden törvénybe ütköző cselekedetet, ideértve a csalást és a lopást is, a lehető legszigorúbb büntetése, sokkal szigorúbb, mint jelenleg. Lehet, hogy több börtönre lenne szükség, de hosszú távon megérné.

- Családpolitika: a 3 gyerekes modell támogatása, de rövidebb (pl. 9 hónap) GYES + GYED. Szoc. pol. szabályainak megreformálása, esetleg eltörlése. Ha emberhez méltatlan körülmények között nevelkedik a gyerek, annak állami gondozásba vétele.

- Szociálpolitika: segélyek kizárólag keresőképteleneknek történő juttatása, minden más segélyezés erős korlátozása vagy megszüntetése.

- Foglalkozatás: munkahelyteremtés, átképzés támogatása, közmunka biztosítása. Visszautasított lehetőség esetén, segélyek megvonása.

- Oktatáspolitika: Iskoláztatás és piacképes szaktudás megszerzésének kiemelt támogatása valódi és nem látszat intézkedésekkel.

Valahol ezeknek az intézkedéseknek azt az üzenetet kellene hordozniuk, hogy a társadalommal szemben akkor lehetnek elvárásaid, ha te is megfelelsz a társadalom veled szemben támasztott elvárásainak vagy egyszerűbben: ha teszel a közért, a köz tesz érted.

Nos, szerintetek naív lennék, amikor azt hiszem, hogy ehhez hasonló megközelítéssel és hosszú évek konzekvens munkájával lenne esélyünk többé-kevésbé fentartható módon ha nem is megoldani, de valamelyest enyhíteni a jelenlegi gondjainkat?

***

Olvastátok az MNO-ban a Szászfalvi: Nem hagyhatjuk sorsára a roma közösséget cikket? Idézem: “...az államnak igenis van felelőssége, nem vonulhat ki bizonyos területekről, többek között az oktatás és a lakhatás biztosításából.“ A kérdésem az lenne: jövőre diplomázik az egyik gyerekem. Hol lehet benyújtani a kérelmet a lakhatás biztosításáért???

Kuruc.info: Ha cigány, akkor az illetékes polgármesternél, és akkor garantált a jó állapotú, adófizetői pénzből finanszírozott, pár év alatt nyugodtan lelakható (van máááááásik!) ingyenkégli. Ha nem cigány, akkor valamelyik banknál 25 éves futamidőre.

Felháborító egyébként a cikk; jellemző, hogy a kollaboráns parlamenti jobboldal is a cigányok s*ggét nyalja.

***

Üdv Kuruc!
Ma reggel 9 óra 15 perckor indultam Debrecenből haza Mátészalkára vonattal. Aznap hajnal fél 5-kor kellett kelnem ezért meglehetősen fáradt voltam. Beültem egy kocsiba volt több ember is ott, de aludni nem akartam, mert ismerem a szakaszt, tudom milyen alakok járnak a vonaton. Végül elaludtam kb. 1 órára, mire felkeltem azon vettem észre magam hogy szembe velem egy cigány vénasszony, cigány fiatal lány kezébe egy csecsemő. Körbenéztem láttam a másik oldalon is 4 cigány fiatal férfi még a kartámlán is ült kettő jó kötésű. Cigányul beszélgettek egymással.
Mikor felkeltem aszittem még álmodok és rémálom, de sajnos valóság volt. Egyből felálltam és elmentem onnan, mivel alapból sem szeretem őket. Mikor mentem elfele kacagtak, gondoltam azért mert most keltem fel.
Később kiderül miért: A far zsebemből kiloptak ötezer forintot.
Óriási hiba volt elaludni, mert ezek a férgek sajnos egyből kihasználják, az ilyen lehetőségeket. Mikor észrevettem, hogy eltűnt a pénz már nem voltak ott. Vissza amúgyse biztos, hogy mentem volna, mert kiröhögtek volna vagy egy kés landolt volna bennem.
Szóval mindenkinek mondom vigyázzon az értékeire, mert már a hátsó farmer zsebben sincs biztonságba.
Üdvözlettel: XY (Kuruc.info: nevek leközléséről kéretik minden esetben nyilatkozni!)

***

Sziasztok Kurucok!

Régi olvasója vagyok az oldalnak. Az alábbi történetet szeretném megosztani veletek illetve a többi olvasóval.

Helyszín: Tesco Soroksári úti áruháza
Időpont: 2007. január vagy február egyik hideg téli éjszakája.

Az említett időpontban a Tesco Soroksári úti áruház rabszolgája voltam.
Egyik hétfő reggel a munkaidő megkezdése után, különös eseményre lettem figyelmes. Az italsoron a márkás termékek nagyon le voltak fogyva. Ez azért érdekes, mert éjszakai feltöltés van és reggel 6 órára az összes polcnak dugig kell lennie áruval.
Kisebb nyomozás után a következőket tudtam meg. A hétvége valamelyik éjszakáján, bejött az áruházba, 10-15 bevásárlókocsival a kisebbség. ( a környék magáért beszél) telepakolták italokkal (lehet mással is, arról nincs pontos infom) és úgy ahogy volt kitolták a kasszasornál. A szekuk(lopásgátló eszköz) csipogtak megállás nélkül, a kasszasoron 1 azaz egy pénztáros volt(!) Tesco gazdaságos megoldás. A biztonsági őr állítólag hátul a tömörítőnél ( el nem tudom képzelni, mit csinált ott egy fagyos, sötét éjszakán). Azért valahogy csak előkerült és a "bevásárlók" után indult a mélygarázsba. Felmérte a helyzetet, 1:15 arány miatt nem sokat tehetett, felírta a kocsi(k) rendszámát.  A kár több millió forint lehet. a leltáreredmény szigorúan titkos! Se napilap, se internetes média nem hozta a hírt, sőt még cégen belül sem tudnak/tudtak az ügyről a dolgozók.  Gondolom a hírzárlat azért volt, nehogy tippet adjanak a kisebbségnek:-)) Most ezt megteszem én:-D

Szebb jövőt!

Egy volt Tescos rabszolga..
***

cigányok


***

Cigánybűnözés

Tisztelt Szerkesztőség!

Ma reggel arra lettünk figyelmesek, hogy nem kukorékol a kakas. Éjszaka a vihar alatt ellopták a cigányok a tyúkjainkat és a postagalambjainkat. Nem tudjuk konkrétan bizonyítani, hogy ők voltak, de havonta, sőt most már egyre sűrűbbe tünnek el a faluból a tyúkok. Ez a család nem régen költözött ide és már sokszor tolvajlás közben lebuktak, de nem tesznek ellenük semmit. Nem tehetünk mást, csak annyit hogy bezárkózunk, de most már ez sem elég.

Tisztelettel:egy ladi lakos

***
egy kis cigány

Én nem is tudom, hogy mire várunk! Olvasom a kuruc.info egyik cikkét(orklevrov, 05.21.)melyben az új vajda legfőbb célkitűzésének a magyarok és a cigányok megbékélését tűzte ki. Ebből számomra két dolog lett világos szinte azonnal:

1.Most akkor háborúban állunk velük. Csak a mainstream média nem hajlandó(mit nem hajlandó, egyenesen tagadja)beszámolni. Mindennaposak a gyilkosságok, erőszak, lopás(Olaszországban a nomádoknak nevezett cigányhordák a tavalyi évben elkövetett erőszakos bűncselekmének KÉTHARMADÁT követték el,by BBC), szerintem az arány nálunk is hasonló lehet, ha nem rosszabb.

2.A cigány tehát nem magyar. Csak de jure, az meg látjuk mennyit ér…Ők nem tartják magukat magyarnak, akkor én miért tartsam annak? Miért adjam a saját pénzem felét nekik adó formájában? Nem akarnak asszimilálódni, beépülni a társadalomba, akkor én ezt minek erőltessem? Miért rontsam a saját gyermekem esélyeit azzal, hogy egy osztályba engedem velük? Miért rontsam a saját gyermekem életét, biztonságát, hogy a közelükbe engedjem? Miért vegyem egyáltalán emberszámba, ha egyáltalán nem érdemes erre a létre? Az ember attól ember, hogy gondolkodik, felméri tetteinek súlyát, lehetséges következményeit. Aki erre még olyan szinten sem képes, hogy a saját ürülékét eltakarítsa, miért adjak neki új házat, amit aztán lelakhat?(lásd Váralja)

Most még jól vannak. Úgy érzik, mindent megtehetnek, mert ha csak annyit kiabálnak, hogy rasszista, már mindenki (a komolyabb médiumok) melléjük áll. Lopják a fát, a fémet, a telefonokat, mp3 lejátszót, lényegében mindent, ami mozog és könnyen eltulajdonítható.  Szennyezik az életem, a tiedet a gyerekedét, az én gyerekemét, a nagyszüleimét és még sorolhatnám. Mindenkiét, aki valaha is tett valamiért ebben az Országban. Mi eddig mindent túléltünk(török,mongol, osztrák, orosz, német, román,…) és ezt senki sem gondolja végig a mélyen tisztelt ballib médiában. Ezt elfelejtik, pedig jobb lenne, ha végiggondolnák, mert ha a reményt veszik el az emberektől, a reményt arra, hogy jobban éljenek, na akkor lesznek igazán nagy bajban! Amikor az átlagembernek megy el az agya, egy hosszú dolgos nap után. Amikor a havi 70-80ezerből élőnek(egy cigány két hétre kap ennyit segílykében), aki tízéveket dolgozik egy házért(ami a cigányok ingyen kapnak) és még a gyerekét is megverik. Akkor meg fog indulni a vér ennek a KovácsJánosnak az agya felé, megfog egy puskát és elindul. Elindul és kedves libsik, maguk szerint ki fog tudni megállítani 4millió ilyen Kovács Jánost? Senki! (Kuruc.info: úgy van, és ezt nem fogják fel a fajvédők. Hacsak nem pont erre – azaz egy jó kis polgárháborúra – pályáznak, aminek igencsak nagy az esélye, ismerve kenyéradó gazdáik – Izrael – közelmúltjának történelmét és azt, hogyan nyúlt le területeket magának.)

Publicus Pannoniae

***
Tisztelt Kuruc.Info!

Több alkalommal írtam Önöknek, azonban leveleim vagy elkerülte figyelmüket vagy nem tartották fontosnak azokat a kuruc.info oldalra felrakni. Ez ügyben javasolnám, a kapott levelekre mindenképp válaszoljanak, hogy a szerzővel egyetértenek-e vagy sem, az adott levelet megjelenítik-e vagy sem, és a jövőben szívesen fogadnak a feladótól levelet vagy azzal csak az időt pocsékolja mind a két fél.

Most a cigányproblémához szeretnék hozzászólni:

1. legelőször is szeretném leszögezni, Magyarországon mindenkinek joga van az anyanyelvét használni. Az én anyanyelvemben, a Magyar Nyelvben, gondolom Önök is egyetértenek, a cigányok neve a cigány, nem "roma". A "roma" külföldi szó és mivel van magyar megfelelője, ezért azt kell használni. Tehát jogom az anyanyelvhasználat és kötelességem annak ápolása azzal, hogy a cigányokat cigánynak, nem pedig idegen szóval "romáknak" nevezem. (Ahogy shoppingolni sem szoktam.)

2. roppant fontos megérteni, hogy miért "nyomják" világszerte a kisebbségeket. A jelenség nem újkeletű, már az Amerikai Polgárháború is emiatt tört ki. Bár Önök (jobb)szélsőségesen elutasítják a materialista felfogást, így a materialista dialektikát is, azonban az objektíven rávilágít, hogy (jelen) világunk mozgatórúgója a pénz, tőke, anyagi érdekeltség. Ezt máskor bizonyítanám, itt most egyszerűen fogadjuk el alapfeltételezésnek. Tehát a tőke alaptermészete a minél nagyobb anyagi haszonszerzés. Nagyjából azonos fejlettség esetén csak fokozott kizsákmányolással lehet nagyobb haszonra szert tenni. Ennek többféle módja lehet, pl. kultúrájukban dolgos, sőt, önkizsákmányoló emberek alkalmazása (távolkeleti népek foglalkoztatása, migrálása) és/vagy (igen) alacsony igényű, költségű népek (színesek) alkalmazása. Ez ellen sokan felvetik, hogy a színesek hiába érik be kevesebbel anyagilag, ha a munkát nem szeretik és bűnöznek. Ez igaz, azonban ne feledjük a bűnözés nem elsősorban azokat sújtja, akik az olcsón való foglalkoztatással extraprofitra tesznek szert! Továbbá azt se feledjük, hogy a munkakerülés (bár itthon jelentős), de csak ideiglenes. Senki se, de legfőképp ők, a cigányok ne gondolják azt, hogy amint elfogy a jelenlegi kitartó, a fehér ember, akkor nem ők lesznek - jelenleg elképzelhetetlen módon - munkára kényszerítve! Hogy? Ahogy az volt a keleti és/vagy nyugati munkatáborokban - nem is oly rég. Építhetik majd az akkori szocializmust. (Hogy az nemzeti lesz-e, az még elválik.)
Maga a folyamat egyébként indirekt: a gyermekvállalás támogatásának csökkenése, állami szolgáltatások: oktatás, egészségügy leromlása elsősorban a magasabban igényű, kultúrájú embereket tartja vissza a gyermekvállalástól, a cigányoknak pedig még a kevés segély is több, mint amennyit önállóan megkereshetnének. Az (MSZ(M)P-s) politikusok számára pedig paradicsomi állapot ez, hisz az állami feladatoktól folyamatosan elvont pénzt nyugodt szívvel zsebretehetik úgy, hogy közben a szavazópolgáraik (a cigányok) tábora egyre nő.

Látni és megérteni kell: a liberális demagógia, miszerint minden ember egyenlő, stb. mögött a legmocskosabb anyagi érdek húzódik. Pontosan tudják, hogy nem egyenlő. A fehér munkaerő drágább, a színes olcsóbb. Gondoljuk csak végig: a gének meghatározzák az ember magaságát, bőre, szeme színét.Sőt, azt is, hogy ember lesz-e vagy állat. Akkor hogy lenne két ember egyenlő? Nincs két egyforma ember - ezt a liberálisok is elismerik -, ebből következően nincs két egyenlő ember. A fehér embert a magasabb intelligenciája és kultúrája miatt nehezebb kizsákmányolni. Minél alacsonyabb egy egyed intelligenciája, annál könnyebb irányítás alá vonni. Gondoljunk az állatokra: nem erősebbek nálunk? De igen. Akkor miért mi használjuk ki őket? Mert mi vagyunk az intelligensebbek. Az intelligens fehér helyett a könnyebben kihasználható, kevesebbel is beérő színes az ideális munkaerő, az hozza az extraprofitot. A liberális egyenlőség mögött nem az található, hogy a színeseknek is magasabb életszínvonalat akarnak biztosítani. Épp ellenkezőleg: a fehérekét akarják leszorítani. Az sem baj, ha kihalnak közben, annyi gonddal is kevesebb - számukra.

3. Fentiek alapján törvényszerű sok fehér nép eltünése, beolvadása, lesüllyedése. Tenni ellene csak a már rengetegszer elcsépelt, unalomig is ismert, közhellyel lehet: az összefogással. Ha megnézzük mely csoportok azok, akik sikeresek, akkor láthatjuk, hogy azok, melyek tagjai faji/származási/vallási/stb. közösség folytán egymással szemben végletekig toleránsak, és a külvilággal szemben határozottan zártak. A külvilág törvényeit, szabályait, előírásait magukra nézve nem tartják követelezőnek, ilyen a cigányság vagy éppen Izrael. A csoportba való tartozása - általában - nem jár semmiféle lényeges hátránnyal, ellenkezőleg, rögtön előnyökhöz juttat. A csoportba tartozók pl. a Talmud szerint is hatósági/bírósági/stb. eljárásban a csoporttagok számára (akár jogszabály ellenére) kedvezően döntenek és tudják, hogy ők is ugyanilyen elbírálásban részesülnek, ha szükséges. A csoportba tartozók pl. a cigányoknál, egymás érdekében hazudnak, és mivel zárt közösséget alkotnak, így a hazugsággal nem buknak le. A csoport tagjai minden ügyletet, adás-vételt elsősorban csoporton belül bonyolítanak le. Maga Magyarország is egy ilyen csoportot alkotna, kellene, hogy alkosson, de a vezetői (már régóta) egy más csoport érdekeit képviselik...

dialektika

Kuruc.info: nagyon sok levelet kapunk, így nem tudunk mindre válaszolni. Ha valamit nem hozunk le (ugyanakkor egy minimális szintet megüt, azaz nincs benne pl. mondatonként 5-6 helyesírási hiba, amelynek teljes javítása meghaladná kapacitásunkat), akkor kéretik azt újraküldeni 1-2 héten belül, mert valószínű csak átsiklottunk felette.

***
önvédelem

Kedves Kurucok!
Írtam már 1-2 alkalommal Nektek. Egy meglehetősen békés, békési kisvárosban lakom, ámbár egyes peremkerületek "címlapsztorik" voltak már az elmúlott esztendőkben. (Kuruc.info: itt Olvasónk megírta, konrétan melyik település melyik részéről van szó; biztonsága érdekében ezt nem hozzuk le.)
Nem igazán orkfertőzött a terület, csak (és van, ezzel már több, mint kellene!) egyes szegmenseit tartják rettegésben. Lásd: ez év februárjában disznóvágásra készültünk, hajnalban megyünk az üstházért nejem bácsikájához... Hát nincs ott... Úgy kellett kölcsönkérni hirtelen... Aznap később a tanyán (amely egy 80 esztendős, jó magyar, kemény kis öregasszony tulajdona-igazi tanyasi disznóvágás!) egy kis pihenő, cigi, pálinka, ilyesmi, a távolban füstoszlop... Kérdem a rokont: nem ég ott valami (cca. 800 méterre)? Válasz: de, az orkok pörkölik le a kábelekről a műanyag szigetelést...
Csak egy dolog lenne fontos: a fémkereskedelem állami monopóliuma!!! Vagy ezzel rasszista vagyok? Ettől függetlenül vállalom a titulust! Tanárember is vagyok s Erdélyország szerelmese. Idén is voltunk a csíksomlyói búcsún. Van egy hátizsákom, mely bármily jószágot befogad és tényleg komoly túlélőcucc. Ami benne van, az elég 48 órányi túlélésre írdd és mondd:bárhol! Nos, hazajövénk Somlyóról, én csak szinte "kiborítottam" a zsákom, rajta maradt zseblámpa, túrakés, ilyesmi. Gyerőcök kérdik: mi az, mikrofon? Neeem, zseblámpa (az volt). Kérdik: és az? Az a medveölő bicsak... (18,5 centis, edzett penge vércsatornával, fröccsenéslyukkal). Gyerekjószágnépek kérdik: és hány medvét ölt meg tanárbá ezzel? Mondom: én kevéssé rajongok a találkozásért, mint a medve.
Szóval: direkt nem vettem le a zsákomról, mellyel dolgozni járok. Nem feltűnő, de észrevehető. Egyszer próbáljon egy ork anyagi kondícióim felől érdeklődni... El fogom hitetni vele, hogy az én késem hosszabb s élesebb...
Üdvözöl Benneteket: levélíró