Bezár!
2019. május 24., péntek, Eszter napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:26 Még a történelem nélküli "szlovákok" is képesek "történelmi" sorozatot készíteni, csak nagynemzeti Orbánék nem22:05 Hivatalos jegyzőkönyvbe került, hogy a kormányablaknak nincs pénze vécépapírra21:47 Szekeres Imre lebuktatta a pártját: ő már 2009-ben kapott jelentéseket a várható migrációs hullámról21:14 Niggerék szórakozása Londonban: fejbe szúrni valakit 50 pont, mellkason: 30, gyomron: 2020:43 Miskolc: saját készítésű fegyverrel vágta szét áldozata arcát a c***********20:26 102 éves nő gyilkolt egy francia idősotthonban20:17 Indiában a kormányzó párt bejelentette választási győzelmét19:48 Kurz ajánlatot tett az ellenzéknek a bizalom megszavazásáért cserébe19:22 Szeretik Rogánék a drága Audikat - használni legalább annyira, mint "kifelejteni" a vagyonnyilatkozatból18:42 A magyar társadalom rendezett, a lakosság életszínvonala javult - legalábbis kínai kommunista mércével18:13 Talán Törökszentmiklóson is ettől féltek a cigányok17:55 Az antimagyar oláh kormány támogatásának felfüggesztésével próbálja az RMDSZ megugrani a parlamenti küszöböt17:12 A Medián 3 százalékra méri a Mi Hazánkat - 2009-ben a Jobbiknak mért 4-ből majdnem 15% lett16:40 Éhen halt egy nő és két lánya Bécsben16:31 Toroczkai László köszönetnyilvánítása
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Az állami olajvállalat kipenderítené Oroszországból a Reuterst

Reklám

„Információs diverziók” elkövetésével vádolta meg a Reuterst és pert indít a hírügynökség oroszországi tevékenységének leállíttatása érdekében a Rosznyefty állami többségű orosz olajvállalat – közölte online kiadásában pénteken az RBK című orosz gazdasági napilap.
A Rosznyefty reagálását az váltotta ki, hogy a Reuters egy pénteki jelentésében azt állította: Venezuela megtalálta a módját az ellene bevezetett amerikai szankciók megkerülésének és az orosz olajvállalaton keresztül kapja meg az olajeladásaiból származó dollárbevételt.
„Szükségesnek tartjuk, hogy a bűnüldöző szervekhez forduljunk azzal a céllal, hogy vessenek véget az álügynökség jogellenes tevékenységének az Oroszországi Föderáció területén” – idézte a Rosznyefty közleményét az RBK.
Az olajtársaság hazugságnak és provokációnak minősítette a Reuters jelentését és azt állítja, hogy a hírügynökség „szisztematikusan dezinformáció létrehozásával és pletykák legalizálásával” foglalkozik, hogy ezzel kárt okozzon az orosz gazdaságnak.
A cikkben, amelyet a Reuters Mexikóban,Venezuelában, Indiában és Nagy-Britanniában dolgozó munkatársai jegyeztek, a hírügynökség azt állította, hogy a Rosznyefty a szállítmányokért kedvezményes előleget fizet a venezuelai PDVSA állami olajvállalatnak, aztán megkapja a vételárat a végvásárlótól. Az informátorokra és dokumentumokra hivatkozó jelentés szerint a pénz a jutalék levonása után a PDVSA oroszországi bankszámláira kerül.
Az Egyesült Államok január végén vezetetett be szankciókat a PDVSA ellen, ugyanakkor az amerikai pénzügyminisztérium közölte, hogy azok ideiglenes felfüggesztését lehetségesnek tartja. A Reuters szerint ezt követően egy hónap alatt 40 százalékkal esett vissza a PDVSA exporttevékenysége.
(MTI)
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Szavazás
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready