2017. június 28., szerda, Levente, Irén, Iringó napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
06:47 Ma lesz az év eddigi legmelegebb napja22:54 Orbán szerint imádkoznunk kellene Merkel győzelméért, Soros pedig magyar22:14 Macron Párizsba hívta Trumpot21:45 Így ér össze a vonulgató buzerancia a még súlyosabb jelenségekkel: pedofil rohadék is előadást tart a köcsögfesztiválon21:30 Székely önrendelkezést követeltek Budapesten21:14 Müncheni állapotok: jegy nélkül utazó fekát távolítanak el az illetékesek, az utasok meg szurkolás helyett rasszistáznak vagy kussolnak20:59 Bassár el-Ászád és Putyin vezérkari főnöke látogatást tett az orosz légierő szíriai támaszpontján20:35 A vadászház-tolvaj fideszes nem akarja megmondani, miből fizeti vissza a 35 milliót20:17 Szerdán fokozódik a hőség19:50 A magas rangú képviselők visszahívhatóságáról döntött az Európa Tanács19:10 Megbetegedhetünk a klímaberendezésektől18:23 Könnyebb lesz vizsgázni ezentúl a megszállók nyelvéből Erdélyben18:02 Ukrajnai bankokat és állami vállalatokat támad Petya17:39 Egyelőre nem lesz függetlenségi népszavazás Skóciában16:55 Péntekig egyeztethetik adataikat a szolgáltatókkal a feltöltőkártyás mobilelőfizetők
24 óra legolvasottabbjai

Technika :: :: Hozzászólások

Szaúd-Arábia a Twitteren is csapást mért Katarra

Felfüggesztette szombaton a Twitter a katari tulajdonú pánarab hírtelevízió, az al-Dzsazíra arab nyelvű fiókját.
Az @ajarabic nevű fiók néhány óráig nem volt elérhető a népszerű mikroblog oldalon.
“Az al-Dzsazíra @ajarabic Twitter-csatornája jelenleg nem elérhető, aminek oka látszólag egy szervezett támadás, de mindent megteszünk, hogy helyreálljon a szolgáltatás” – tudatta másik, angol nyelvű fiókjában a hírtelevízió. Az al-Dzsazíra a katari média zászlóshajója.
Az @ajarabic nevű fiók azóta újra elérhető a Twitteren.
Szaúd-Arábia és szövetségesei június elején megszakították diplomáciai kapcsolataikat Katarral, és kereskedelmi blokád alá vették az országot, azzal vádolva a katari vezetést, hogy terroristákat támogat, együttműködik Iránnal, és beleavatkozik a belügyeikbe.
Rijád az al-Dzsazíra szaúdi irodáját is bezáratta. Katar azt állítja, lejárató kampány folyik ellene.
A Twitter egyelőre nem reagált az újságírói megkeresésekre, hogy miért függesztették fel a hírcsatorna fiókját. A mikroblog szolgáltató egyik legnagyobb befektetője azonban al-Valíd bin Talál herceg szaúdi milliárdos, a szaúdi uralkodócsalád egyik tagja.
(MTI nyomán)



 Érdekes cikk, megosztom Facebookon!  Érdekes cikk, elküldöm e-mailben! Nyomtatóbarát változat
Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Ajánló
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Humoros kép 
Dossziék
Ajánlott videó 

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2017 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready