2020. január 22., szerda, Vince, Surány napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:41 Hiába zsidó Vágó, hiába mantrázza Bauer szavait, a kaftános eset után megint nácikollaboráns lett - ráadásul pont Bauer fajtársnak köszönhetően22:27 Megkezdődött a Trump elleni eljárás szenátusi tárgyalása22:10 Mi történik Gyöngyöspatán? - Amikor a fideszes szájkaraté találkozik a valósággal21:23 Nem gondozta Down-szindrómás testvérét, emberölés miatt ítélték el20:40 Szlovénia is bevezetheti a sorkatonai szolgálatot19:19 Türkmenisztán rendelkezik a világ negyedik legnagyobb gázkészletével18:55 Terrorelhárítási akció keretében vettek őrizetbe hét "embert" Franciaországban18:41 Meghalt a több mint három ezrelékes véralkoholszinttel született csecsemő Lengyelországban17:52 Zsidó hála a gettóban megmenekült 68 ezerért, sokadik rész17:24 Mi Hazánk: akinek kell az ingyen étkezés, a családi pótlék stb., attól joggal várja el a társadalom, hogy nevelje a gyermekét17:18 Az igazságügyi miniszter holokamu-rendezvényen dicsekedett el a magyar véleményszabadság lábbal tiprásával16:42 A világ legnehezebb feladványa: vajon hogyan nyilatkoztak szegregálték, milyen formában kellene a "kártérítés"?16:16 Rekordmagasságba emelkedett az áram ára Németországban15:32 Mik lehetnek a klímatéboly végcéljai, mivel fognak előállni a neobolsevikok?15:11 Többfelé tovább romlott a levegőminőség
24 óra legolvasottabbjai

Publicisztika, Holokamu :: :: Hozzászólások

Grün és fideszes holobolondok

Reklám

A pénteki nap híre volt, hogy Mirkóczki Ádám jobbikos politikus, aki Egerben ellenzéki összefogással pályázik a polgármesteri posztra, 2015-ben tagadta a „holokauszt”-ot. A kormánypárti média zengzetes címekkel tálalta a hírt, s ezzel önmagát tette nevetségessé. Tudatlan újságírók szagoltak itt botrányt, pedig hülyének lenni nem kötelező.
Az elemi.hu nevű hírportál tette közzé azt a 2015-ös levelezést, amely a honlap szerint „igen durván támadja és tagadja a holokausztot”. Itt érdemes egy pillanatra megállni. Támadni a holokausztot? Mire gondolt a cikk írója? Talán nem tévedünk, ha kimondjuk, ez a zsenge nyelvi lelemény még nagy karriert fog befutni. „Én nem támadom, támogatom” – szövik majd egyesek tovább az idézetet, hiszen ha támadni bűn, akkor nincs mese, támogatni kell. Ezt már egy elemi iskolás is megtanulja.
A lap információját azonban - a maga szájíze szerint - átvette a kormánypárti média. „Újabb jobbikos antiszemita botrány: Mirkóczki a holokausztot tagadja” – kürtölte világgá az origo.hu nevű bulvárportál. „Újabb jobbikos antiszemita botrány” – a Magyar Hírlap cikkének a címe is hozza a kötelező „botrány” szót, a képviselő képe alatt pedig ez a felirat olvasható: „Mirkóczki vitatja az auschwitz-i haláltáborokban megölt zsidók számát”. A HírTV is „antiszemita botrány”-ról beszélt, az egykor szebb napokat megélt, ma propagandalappá züllött Magyar Nemzet munkatársa, Gabay Dorka szerint pedig „Mirkóczki élcelődött a holokauszton”, s „megkérdőjelezte az Auschwitzban elhunyt zsidók számát”. A Magyar Nemzet írását átvette a Pesti Srácok nevű hírportál is (lapigazgató a tehetségtelenségben vélhetően alulmúlhatatlan Stefka István, főszerkesztő az alkolholszeretetben vélhetően felülmúlhatatlan ex-magyarhírlapos Huth Gergely), mert önálló cikkre bizonyára nem jutott idő, energia.
Érdekes, a baloldali sajtó nem írt a műbotrányról, mi legalábbis nem leltük nyomát. Vajon miért?
Az elemi.hu pontosan idézte (mellékelve a bizonyító erejű képet), mit írt le Mirkóczki Ádám 2015-ben, egy magánlevélben. Idézzük:
Mirkóczki Ádám: Idézek az M1 ma esti híradójából: „az auschwitz-i haláltábor szűk hároméves működése során, mintegy kétmillió embert öltek meg…” Ez ugye azt jelenti, hogy három éven keresztül minden nap megöltek és porrá égettek 2000 embert! Ha egy nap kimaradt, akkor másnap már 4000-et kellett. Ez teljesen reális…
Zoom
Ez lenne a botrány. Ahogy Gabay Dorka írta, a képviselő „megkérdőjelezte az elhunyt zsidók számát”. A bizonyára mély, alapos műveletlenséggel bíró Gabay kisasszony nem vette észre, hogy a szövegben nem szerepel a „zsidó” szó, márpedig Auschwitzban nemcsak zsidók voltak, ennyit tudni illenék. Ennél azonban sokkal fontosabb, hogy nem a képviselő „kérdőjelezte meg” az „elhunyt zsidók számát”, hanem a közszolgálati tévé. Az M1 ugyanis hamis számot közölt, vagyis hazudott.
Mielőtt tovább haladunk, tisztázni kell valamit. Nem Mirkóczkit akarjuk védeni, mert rajta nincs mit védeni. Erkölcstelen politikus ő is, tisztességes ember nem közösködik vele. Köztudott, ő volt az, aki nyíltan kimondta, hogy 2010 előtt a Jobbik nem az igazat mondta, tehát átverte a szavazóit. A hazugságból nőtt ki aztán a korcs néppártosodás. Tehát nem Mirkóczkit védjük, felejtsük is el a nevét, hanem a fideszes média tudatlanságát, hazugságban való tobzódását, zsidóimádatát „támadjuk”. Mivel ijesztő jelenségről beszélünk, nem pedig egy politikusról mondunk véleményt, ezért felejtsük is el a képviselő nevét, legyen a főszereplő neve ezután Grün.
Nézzük a műbotrány velejét. Az idézett médiumok azt állítják, hogy Grün „megkérdőjelezte” az Auschwitzban elhunytak számát, mert nem fogadta el az M1 adásában elhangzott kétmilliós számot, s ezzel holokausztot tagadott. A gond az, hogy a hivatalos történetírás szerint Auschwitzba jóval kevesebb embert deportáltak, tehát a halottak száma is jóval alacsonyabb. Ismételjük meg: a hivatalos történetírás szerint.
Az Auschwitzban működő múzeum honlapján azt olvassuk, hogy összesen mintegy 1,3 millió embert deportáltak Auschwitzba, meghalt 1,1 millió, ebből 1 millió zsidó volt. Az M1 tehát holokausztot tagadott, mert megnövelte a hivatalos történetírás adatát.

A Holokauszt Magyarországon nevű honlapon ugyanezek a számok szerepelnek. Ennek a honlapnak a támogatója többek között a Mazsihisz és a budapesti svájci nagykövetség. Két közismerten holokausztot tagadó intézmény, gondolhatnánk.
Nézzük meg ezután, mit ír a Mazsihisz honlapja:
Rudolf Höss (Hoess) táborparancsnok legénysége csak Auschwitz-Birkenauban mintegy másfél millió (bizonytalanabb becslések szerint esetleg közel kétmillió) embert ölt meg az 1944 késő őszéig (november 27.) fenntartott üzemelés során. Később Auschwitz neve az egész holokauszt jelképévé vált.
Láttuk, az egykori táborban működő múzeum adatai ettől jócskán eltérnek, a Mazsihisz által is támogatott, előbb hivatkozott honlap is jóval alacsonyabb számot említ.
Hogy biztosak legyünk a dolgunkban, látogassunk el a New Yorkban működő holokausztmúzeum honlapjára, mit írnak ott Grününk állításával kapcsolatban. Íme:
Becslések szerint az SS és a rendőrség legalább 1,3 millió embert deportált az auschwitzi táborokba 1940 és 1945 között, akik közül a tábori hatóság megközelítőleg 1,1 millió embert ölt meg.
Ennek a múzeumnak az alapító atyja, köztudott, Elie Wiesel volt. Akkor tehát ő is holokausztot tagadott.
Ha én Gabay Dorka lennék, cikkírás előtt tájékozódnék. Aztán megkeresném Heisler András urat, a Mazsihisz elnökét, s megkérdezném, 1,3 millió deportáltból hogyan halhatott meg másfél, sőt kétmillió ember. Ehhez persze némi bátorság is kellene, abból pedig Gabay Dorkába és elvbarátaiba vélhetően kevés, a gyávaságból és tudatlanságból viszont sok szorult.
Grün tehát a kormánypárti sajtó óbégatásával ellentétben semmit nem tagadott, a kormánypárti sajtó viszont hazudott és hamisított.
Sommásan összefoglalva a fentieket: Grünt, az embert finoman szólva nem kedveljük, a hazugságokat pedig utáljuk (mindegyik oldalon). A kormánypárti médiában ragályként terjedő zsidóseggnyalástól, megfelelési kényszertől, holokausztos meséktől pedig kifejezetten undorodunk.
B. - Kuruc.info
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready