Bezár!
2021. január 27., szerda, Botár napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
17:44 "Megvédjük őket" - a Mi Hazánk vendéglátósok jelentkezését várja17:30 2021-ig kellett várni, de végre Luxemburgból is csurran-cseppen egy kis kárpótlás a "túlélőknek"17:10 Az orosz parlament ratifikálta az Új START-szerződés meghosszabbítását16:47 MÖM: elég volt a lezárásokból!16:26 Mintegy ezerkétszáz éves kard került elő Zala megyében15:46 Ökölpacsi antimagyar szektás rabbikkal - Áder egészen a zsinagógáig ment egy kis alázkodásra15:26 Mégsem csak dögunalom a mai emléknap (is): saját rajongói zsidózzák a holokausztozó Jakabot14:55 Müller: az oltásmennyiség függvénye a nyitás14:33 Szijjártó megint elmondta Kijevben, mennyi mindennel kedveskedünk nekik - és ezúttal sem ért el semmit ezzel14:17 A csehek többsége állítólag most már beoltatná magát13:31 Bill Gates nem örül a "koronás népszerűségnek"13:04 Így néz ki egy németországi Covid-láger - februárban nyitja meg kapuit12:26 Brit elmebaj: a színes csőcseléket eltartják, a dolgozó EU-s állampolgároknak fizetnek, hogy lelépjenek12:17 Pápai eligazítás: folyamatosan holokausztozni kell11:55 "Izraeli támadó rakéták árasztanák el az iráni célpontokat" - megint háborúra készülnek a zsidók
24 óra legolvasottabbjai

Anyaország :: :: Hozzászólások

Megint kirúgtak egy főszerkesztőt az Indextől

Reklám

Távozik az Indextől Szombathy Pál vezérigazgató-főszerkesztő és Sztankóczy András vezérigazgató-helyettes, vezető szerkesztő is – értesült a 24.hu. Kevéssel ezelőtt a hvg szintén erről írt, a lap cikke szerint egy belső konfliktus állhat a történtek mögött.
Zoom
Szombathy Pál cukikácska rózsaszínben, Sztankóczy András fehérben (fotó: Mohos Márton / 24.hu)
A hírek megjelenését követően az Indamedia Network Zrt. a Kreatívnak eljuttatott közleményben bejelentette: visszavásárolják a Magyar Fejlődésért Alapítványtól (MFA) az Index.hu Zrt. részvényeit, így a jövőben az újság az Indamedia csoport tagjaként folytatja működését. „Az Indamedia csoport igazgatósága döntött az újság visszavásárlásáról, mivel kizárólag az így megvalósuló csoportszintű integráció esetén látja biztosítottnak az Index jelenlegi pénzügyi helyzetének konszolidációját, valamint az újság zavartalan további működését” – olvasható a közleményben, amely megerősíti Szombathy és Sztankóczy távozását. A lap új, azonnali hatállyal kinevezett vezérigazgatója Starcz Ákos, a Brand & Content és a Dialogue Creatives tulajdonosa lesz, az utóbbi digitális ügynökség a múlt héten olvadt be az Indamedia csoportba.
Bodolai László, az MFA elnöke nem kívánt élni az Indamedia felajánlásával, hogy maradjon az Index.hu Zrt. igazgatósági tagja, a továbbiakban médiajogászként segíti az Indamedia csoportot.
Bő egy héttel ezelőtt Balogh Ákos Gergely főszerkesztő-helyettesi megbízatását szüntették meg az Indexnél. A Media1 akkor arról írt, a "jobboldali kötődésű" újságírónak épp a napokban járt volna le a próbaideje, így elbocsátását indokolni hivatalosan nem kellett. A 24.hu úgy tudja azonban, hogy a Szombathyval kialakuló nézetkülönbségének is szerepe volt ebben.
Szombathy és Sztankóczy az Index korábbi főszerkesztőjének elbocsátása után érkezett a laphoz. Dull Szabolcs menesztése után a szerkesztőség közleményben tudatta, hogy elfogadhatatlannak tartják a főszerkesztő kirúgását. Mint írták, évek óta két dolgot tartanak az Index független működése feltételének, hogy se a tartalomba, se a szerkesztőség összetételébe ne legyen külső beavatkozás – ez utóbbi azonban a főszerkesztő eltávolításával sérült. Ezután hiába követelték Dull visszahívását, erre nem került sor, ami július végén felmondási hullámhoz vezetett, körülbelül 80 munkatárs állt fel jelentette be távozását, akiknek a részvételével később létrehozták a Telexet.
A Szombathy-féle új vezetésnek ezután új szerkesztőséget kellett felállítania, ez meg is történt, jelenleg nagyjából 65 munkatársa van a lapnak.
A változást a közleményben pénzügyi konszolidációval indokolják, ugyanakkor fontos, hogy az Indamedia csoport társtulajdonosa Vaszily Miklós, a TV2 Csoport elnöke, az Origó és a közmédia korábbi vezérigazgatója, a kormánymédia meghatározó alakja, ő áll a nemrégiben indult ultrafideszes Pesti TV mögött is.
A másik tulajdonos, Ziegler Gábor, aki a cégben az operatív vezetést látja el. Amikor Vaszily tavasszal megjelent a cégben, ő is hangsúlyozta, hogy az Index alapítványi tulajdonban van. Korábban a szerkesztőség, de Bodolai is ezt nevezte a függetlenség első számú garanciájának.
Szombathy Pál főszerkesztői pozíciójára egyelőre nem neveznek ki senkit, átmenetileg a főszerkesztő-helyetteseket kérik fel közös vezetésre a közlemény szerint. Főszerkesztő-helyettesből Balogh Ákos Gergely távozása után kettő maradt: Fekete-Szalóky Zoltán és Kitzinger Szonja.



Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Szavazás
Állítólag növekszik az oltási kedv hazánkban, kampányt is indít a kormány. Ön kérte már, vagy kérni fogja az oltást?
» Igen» Nem» Még nem tudom, de meggyőzhető vagyok» Még nem tudom, de inkább nem

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2021 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready