2019. február 23., szombat, Alfréd, Szemere napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
21:34 "Szállj sötét zászlókon hollómadár" - 576 éve született a nagy király21:15 Nem egyszerű a segélyszállítmányok útja Venezuelába20:46 Az ülőmunka terjedésével párhuzamosan egyre többen sportolnak20:17 Legalább három emberéletet követelt az Olaszországban és Horvátországban tomboló szél19:43 Zsinagógafelújítás: csalók számlájára utalt a Mazsihisz - még vicces is lenne, ha nem az ön pénzéről lenne szó19:01 Magyar portréfilmből derül ki, miért hívták Bud Spencert földönkívülinek18:27 "Elegen vannak nálunk" - Közel-Keleten működő különbíróságokat javasol az osztrák belügyér az "európai" dzsihadistáknak18:10 Guaidó megnézte a segéllyel teli teherautókat17:46 Mindenki megnyugodhat: nem szűnik meg, sőt jó irányba halad a Jobbik - és ezután listázhatják kettős párttagságú ellenállóikat17:24 Brit kormánytagok halasztanák el a Brexitet - Nagy-Britannia széthullásától tartanak16:55 Nem sokáig örülhettek bérüknek az indiai teaültetvényen dolgozó szomjasabb munkások16:19 Iszlamista konkurenciájára csapott le Franciaország Maliban15:47 Szintén családtámogatási programmal kampányol a lengyel kormánypárt - a fiataloknak és a nyugdíjasoknak ís ígérnek15:31 A szemkilövetővel is kész együttműködni az LMP, csak a Fidesz és a Mi Hazánk logója lesz nekik vállalhatatlan14:42 Tele a tb-kassza: másfél milliárd forintból kutatgatják az északkelet-magyarországi cigányok egészségi állapotát
24 óra legolvasottabbjai

Anyaország, Antimagyarizmus ::

Tomcat besúgott, a rezsim vádat emelt a Kuruc.info vélt főszerkesztője ellen


A szándék a fontos,
szokták mondani
Tomcat nemrég úgy döntött: legszívesebben az ÁVH kezére juttatna minket, így nyilvánosan köpte be a Kuruc.info vélt szerkesztőit. Az ok: hírportálunkon kritizálni (pontosabban: idézni) mertük őméltóságát. Vélhetően Polgár úr spicliskedése miatt is lépett most az ügyészség. A "Független" Hírügynökség híradásából ugyanis kiderül, hogy a rezsim vádat emelt a Kuruc.info vélt főszerkesztője ellen. Agyszüleményük szerint vétséget követtünk el azzal, hogy közzétettük a 2006 őszi rendőrterror után a zömében törvénytelen, másodfokon elbukott ítéleteket kiszabó vérbírák, ügyészek személyes adatait. Az USA igazságügyi minisztériuma szerint ominózus írásunk teljesen törvényes. Egyébként nálunk sem jogellenes közpénzből élő közszereplők (pl. bírák) nyilvánosan fellelhető adatait publikálni, csak a jogtipró hatalom szerint.
A Fővárosi Főügyészség szerdai tájékoztatása szerint a portál vélt főszerkesztője, M. Balázs a weboldalon 2006. október 7. és 16. között jelentetett meg cikket, A forradalmárokat börtönbe juttató bírák, ügyészek neve, képe, telefonszáma címmel. A cikket az ügyészség állítása szerint ő maga többször frissítette, mindig újabb bírák és ügyészek személyes adatai kerültek bele.
A Kuruc.info - Tomcat szerinti - vezetője az ügyészség szerint a cikkben és frissített változataiban több bíróról és ügyészről azt állította (ami később be is bizonyosodott - a szerk.), hogy az ítélkezés során eljárásukkal megsértették a büntető törvények előírásait, és ezzel a bírák bűncselekményeket valósítottak meg. A cikk tényként állítja (mint ahogy az is, ld. az azóta történt felmentéseket és kártérítéseket -a szerk.), hogy a bírák és ügyészek megsértették az ítélkezés tisztaságát.
Polgár "Tomcat" Tamás is besegített Gyurcsányéknak
"A Független Hírügynökség információi szerint a kuruc.info főszerkesztőjének és munkatársainak neve sokáig titokban maradt. Nemrég azonban a Polgár Tamás néven ismert blogger nyilvánosságra hozta a neveket internetes naplójában." - írja a hírTV.  Azt hozzátennénk, hogy Tomcat - nyilvánosan legalábbis - azután kezdett spicliskedni, miután neki nem tetsző cikket olvasott magáról a Kuruc.info-n (amelynek gerincét Tomcat saját idézetei képezték), és erre "válaszként" hozott nyilvánosságra bizonyos neveket.
Tényfeltáró cikkünkben - melyben felhívtuk olvasóink figyelmét a blogger köpönyegforgató tevékenységére, - idéztük gyomorforgató írásos és rádiós kijelentéseit, amelyekben - egyebek közt - nyíltan mosdatta Gyurcsányt, az '56-os hősöket csőcselékezte, és Kádár elvtársat mentegette. Sértődöttségében, hogy antimagyar írásait szemléztük, Polgár úr úgy döntött, megkönnyíti a nyomunkban lévő ÁVH és a szocionista ügyészség dolgát, és közzéteszi hírportálunk - állítólagos - szerkesztőinek nevét. (A szándék a fontos, szokták mondani... De ha tényleg valós információkkal rendelkezik szerkesztőink mivoltáról, reméljük, hivatalosan is tanúskodni fog a most induló, hírportálunk elleni bírósági tárgyalásokon, ezáltal tevékenysége akkor is dokumentált lesz, ha feljelentő írását közben netán eltüntetné .) Szerinte M. Balázs, K. Roland és N. Előd áll hírportálunk mögött. És ha mégis/mégsem? Az érintetteket tájékoztattuk a történtekről, majd ők eldöntik, hogy beperlik-e a jobb napokat is látott besúgó bloggert. (Meg kell jegyezni, hogy a sok fél- és dezinformációval együtt e nevek is megjelentek korábban már más "antifasiszta" oldalakon, ismeretlen bolsik által közzétéve. Az ÁVH eddig nem indított eljárást a fenti személyek ellen, pedig, miután több tucat hazafiról jelentettek meg rágalmazó és hamis írást, több feljelentés is született ellenük. De hát a zsidórasszista és cigányfajvédő antifáknak szabad... Most viszont itt van Polgár vamzer úr. Aki állítása szerint nem a fent említett, egybites nácivadász oldalakról szedte az információt, hanem "sajátként" tüntette fel azokat. Tomcat pedig nem egy fórumon írkáló, névtelen spicli, hanem beazonosítható személy. Így az ÁVH már egy tanút is fel tud mutatni.)
Tomcat ezzel kiállította magáról bizonyítványát, áruló cselekedetét pedig az emberek többsége megveti, még a baloldalon is. Ezúton "köszönjük", hogy nem nekünk kell bizonygatnunk, mennyire jellemtelen és gerinctelen alak. (Érdekességként megtekinthető a Polgár úr ellen korábban egyébként nemtelen indokkal tüntető Fidesz-közeli Reakció című lap írása Tamás bátya árulásáról). Bloggerünk utólag persze magyarázni próbálja magyarázhatatlan tettét, melyet úgymond hirtelen felindulásból, sértődöttségében követett el, de hitelét ez már aligha állítja helyre. (Egy csekély olvasottságú, úgynevezett antifasiszta (értsd: zsidókomcsi), nácivadász blogoldal nemrég már másodszor próbálta kihasználni a kialakult zavaros helyzetet, és azt, hogy a spicliskedést mindenki zsigerből utasítja el. Nos, ez az amatőr blogszerűség azt állította, hogy különféle nemzeti oldalon szereplő személyek adatait (pl.: GKI) küldtük el mi az "antifasisztáknak" közzétételre, személyes bosszúból. Szerencsétlenek annyira gyökerek, hogy még a hihetőbb történet kedvéért is képtelenek voltak egy Photoshoppal készített, látszólag kuruc.infós domaincímről származó spicliskedő levél képét (printscreen) közzétenni... Pedig azzal talán több embert be lehetett volna etetni. Ha egy antimagyart akarunk feltálalni, megtesszük hírportálunkon, ahogy eddig is.  Spicliskedésre pedig Tomcattel ellentétben mi nem vetemedtünk, és nem is fogunk soha.)
A vérbírói ítéletek 99%-a megbukott másodfokon
Hírportálunk igazát bizonyítja, hogy a 2006. szeptember-októberében a felkelők  illetve békés megemlékezők ellen vérlázító ítéleteket hozó, azok a börtönben történt megkínzását előmozdító első fokú ítéletek 99%-át másodfokon jogerősen megváltoztatták, hatályon kívül helyezték a felsőbb bírói fórumok. Sőt, számos hazafi azóta első fokon vagy jogerősen kártérítést is nyert az ÁVH-val szemben. Az ügyészség mostani döntése szintén romlottsága, korruptsága és bűnpártoló tevékenységének jele. A szemkilövő, 14 embert fél szemére ideiglenesen vagy végleg megvakító, többeket nyomorékra verő, a köztörvényes bűnözőkkel, cigányhordákkal szemben tehetetlen, gyáva ávós terrorlegényeket ugyanis sorozatban mentették fel, ellenük sokszor vádat sem emeltek, ahogy az emberiség elleni bűnökért, a tömegbelövetésért felelős Gergényi, Bene, Petrétei és főként Gyurcsótány ellen sem.
Az ügyészség és az MTI véletlenül arról ejtett szót mai nyilatkozatában/hírében, hogy miután a Kuruc.info amerikai székhelyű és működésű lap, az USA Igazságügyi minisztériuma a Gyurcsány-rezsim kérésére, feljelentésére megvizsgálta a kérdéses, a vérbírákat és törvénytipró ügyészeket bíráló cikket és azt teljes mértékben törvényesnek találta. Lásd a dokumentumot, melyet érdekes módon egyetlen médium sem hozott le.
A Kuruc.info valódi, amerikai tulajdonosa és főszerkesztője, amennyiben szükséges, megteszi a szükséges lépéseket...



A személyes adatokat tartalmazó írások megjelenése után több bíró kapott szidalmazó, vagy fenyegető tartalmú telefonhívásokat, illetve levelet. Ezen "sérelmeket" próbálja párhuzamba állítani az ügyészség azzal, hogy a törvénytipró bírák ártatlan emberek tucatjait csukatták le elsőfokon napokra, hetekre, hónapokra 2006, véres őszén, hozzájárulva további megalázásukhoz, kínzásokhoz, munkahelyükről történő elbocsátásukhoz.
Az eljárás a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróságon folytatódik.
(Jéney Szabolcs, Magyari Gábor - Kuruc.info,  FH - MTI - hírTV nyomán)
Kapcsolódó cikkek:

Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready