2019. február 23., szombat, Alfréd, Szemere napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:25 Hanoi felé zakatol az észak-koreai uralkodó22:10 Tatárszentgyörgyön szipogott az Emmi: a rasszista romagyilkosság sulykolása mellett gárdázás is kellett21:34 "Szállj sötét zászlókon hollómadár" - 576 éve született a nagy király21:15 Nem egyszerű a segélyszállítmányok útja Venezuelába20:46 Az ülőmunka terjedésével párhuzamosan egyre többen sportolnak20:17 Legalább három emberéletet követelt az Olaszországban és Horvátországban tomboló szél19:43 Zsinagógafelújítás: csalók számlájára utalt a Mazsihisz - még vicces is lenne, ha nem az ön pénzéről lenne szó19:01 Magyar portréfilmből derül ki, miért hívták Bud Spencert földönkívülinek18:27 "Elegen vannak nálunk" - Közel-Keleten működő különbíróságokat javasol az osztrák belügyér az "európai" dzsihadistáknak18:10 Guaidó megnézte a segéllyel teli teherautókat17:46 Mindenki megnyugodhat: nem szűnik meg, sőt jó irányba halad a Jobbik - és ezután listázhatják kettős párttagságú ellenállóikat17:24 Brit kormánytagok halasztanák el a Brexitet - Nagy-Britannia széthullásától tartanak16:55 Nem sokáig örülhettek bérüknek az indiai teaültetvényen dolgozó szomjasabb munkások16:19 Iszlamista konkurenciájára csapott le Franciaország Maliban15:47 Szintén családtámogatási programmal kampányol a lengyel kormánypárt - a fiataloknak és a nyugdíjasoknak ís ígérnek
24 óra legolvasottabbjai

Anyaország ::

Libanonról is hazudik az MTI és az Index


Az MTI bölcse
Mint a Kuruc.info korábban példák tucatjaival igazolta, az adófizetői pénzből élő úgynevezett Magyar Távirati Iroda rendszeresen és üzemszerűen meghamisítja az Irakból és a Közel-Keletről érkező nemzetközi hírügynökségi jelentéseket (emellett természetesen a belpolitikában is rendre manipulálnak). Nincs ez másképpen a mostani libanoni háború során sem, amelynek kapcsán az Index még egy lapáttal rátesz. A jobboldali sajtó is zömmel igénytelen, nagy mennyiségben vesz át kommentár nélkül torzított, balliberális híreket.

Nézzük e mocskoknak (értsd: MTI és Index) csupán a 2006. július 15-i "hírtermését". Miközben a BBC, a Reuters, az AFP, az al-Dzsazíra és más hírügynökségek és hírtévék vezető híre, hasonló címekkel, hogy "libanoni civileket ölt Izrael", addig az MTI-Index cionista páros propagandaanyagának címe: Totális háborúval fenyeget a Hezbollah. Magába a szövegbe ezúttal csak kétszer írták bele a szélsőséges és egyszer a terrorista jelzőt (de minap hatszor, tessék ellenőrizni) az ellenállókra vonatkozóan, miközben a nyugati hírügynökségek e szót nem használták, és az MTI-vel valamint az Indexszel szemben helyszíni tudósítóik vannak. A libanoni civilek lemészárlása, köztük kilenc kisgyermek elevenen elégetése a 15-i Index/MTI koprodukcióban sem a címben, sem a leadben nem szerepel, csak a cikk közepe táján, ahol az izraeli elkövetést úgy enyhítik: "feltehetőleg". És ez még a jobbik eset annál, mint amikor teljesen lenyelnek valamit.

Mint a mellékelt ábra mutatja, kis energiabefektetéssel nem nehéz lebuktatni ezt a sokszor ügyetlenül, ám a mi zsebünkből hazudozó söpredéket. Minthogy azonban rajtunk kívül kevés sajtótermék hajlandó az üggyel foglalkozni (annak idején a Magyar Nemzet és a Vasárnapi Újság megtette, míg a közben megszűnt Reform önmagát szemenköpve, bírósági ítélet nélkül visszavonta cikkét) időről-időre újra elő kell őket venni és a lehető legtöbb embert felvilágosítani arról, hogy a szocionisták véleményfórumukká züllesztik a közszolgálati médiumokat (is). Módszereikről és a nyugati egybevetésekről még itt olvashat.

Mostanság alkalmazott egyik kedvencük, hogy a "foglyul ejtett"(captured) kifejezést az "elrabolt"(kidnapped) szóra hamisítják, így érzékeltetve, hogy a palesztinok még foglyot sem ejthetnek önvédelmi harcukban, hanem köztörvényes bűnözők, s egyben az izraeli hivatalos álláspontot maszkírozzák ténnyé. Az, hogy Izrael külföldön, például Gázában vagy Ciszjordániában rabol el embereket, az MTI szerint már törvényes letartóztatás, vagyis megint: a palesztinok bűnözők. Nekik általában szót sem adnak, így nem olvashattunk az Indexen arról, hogy a Hamasz és a Hezbollah hangsúlyosan hadifoglyokról beszél (amit különben a nemzetközi jog is alátámaszt) és a BBC is, idézetet kivéve a foglyul ejtett szót részesíti előnyben, valamint nem szélsőségesezi, terroristázza egyik oldalt sem.

Az Index és a hasonszőrűek, magánlapként sajnos szabadabban hazudhatnak, az MTI ellenben, papíron közszolgálati intézményként megsérti a médiatörvényt és minden rá vonatkozó jogszabályt, beleértve saját belső szabályzatát is.

A totalitarista, hamis idézeteket tartalmazó vádipari könyvéről (Antiszemita közbeszéd Magyarországon első kötete), valamint a keresztényirtós Tilos Rádióval ápolt kapcsolatairól hírhedt Vince Mátyás és kompániája Európában is példátlanul aljas tevékenységét a szocikkal kollaboráló két fideszes kurátor (hivatalosan MTI TTT tagok) , Antal Zsolt és Gyarmati László sem kifogásolja. Annak ellenére sem, hogy a neMTI gyakran az őket delegáló pártnak is súlyos kárt okoz belföldi vonatkozású manipulációival. Így Vince kútmérge akadálytalanul terül szét nemcsak a balliberális, de még a jobbos sajtó jelentős részében is. Az RTL Klub-TV2-től a Danubius és Sláger Rádión és a helyi orgánumok többségén át a Hír Tv-ig. Az időnként hírszerkesztést végző Magyar Nemzet dettó, lustaságból, igénytelenségből, mindegy, de rendszeresen vesz át az Indextől is kommentár és forráskritika nélkül anyagokat. Csakúgy az említett Hír Tv, amelynek honlapján ugyanúgy virítanak az MTI-től és a ballib sajtótól átvett, hamisított hírek. A hatalmas lóvéból működő Széles-Gulyás-Fiala-féle Echo Tv sem kivétel: a gyerekgyilkosok pártján állva szélsőségesezik éjjel-nappal az áldozatokat és olyan "szakértők" propagandájával etetik kicsiny közönségüket, mint a cionista Breuer Péter. Behívni a palesztinokat is a stúdióba, legalább korrektül ismertetni a Hezbollah vagy Libanon álláspontját, ugyan kérem. 200 járókelőt megölni 6 nap alatt, az nekik kóser öröm. Hogy az adófizetők pénzét lopó  Pártkelte stúdiójában egymást váltják az izraeli nagykövet, Breuer és Maszihiszmédia különféle képviselői, az már említésre is alig méltó, szokványos jelenség.


Karakai: Szabó Zoltánfüggetlen darlingja
A Magyar Rádiónak legalább Izraelben van tudósítója, de a rádió hírszerkesztőinek jelentős hányada sem állja meg (mint arról Kondor Katalin ex-elnök irásban is nyilatkozott már), hogy a külföldi jelentéseket meghamisítsa, átfogalmazza és megszűrje, véletlenül mindig az USA és Izrael javára (többen közülük azelőtt Moszkva javára fogalmaztak át..). Természetesen ez is törvénysértő, nem pusztán undorító. Vagy kicsit rövidítve átveszik az MTI hazugságait (copy-paste módszer), hiszen több hírszerkesztő minimálisan vagy egyáltalán nem beszél angolul sem, s enyhén szólva rossz viszonyban vannak magyar nyelvünkkel is (Idézet a Magyar Rádió egyik friss híréből: "egyetemi hallgatóknak és kutatóknak részére" - évente egy kisebb kötet megtölthető volna hasonlókkal az elvileg anyelvápolásban élen járó közszolgálati intézmény terméséből). Hogy a főnicíai időktől ismert Türosz városának magyar nevét sem tudják, az a legkevesebb. Szélsőséges megfogalmazásban az ilyesmit kontraszelekciónak nevezik. Néhány név azok közül, akik  dokumentáltan hamisítottak már: Karakai Ildikó (Szabó "Bassz@meg" Zoltán MSZP-s képviselő élettársa) Mester Mónika (angol tudás nélkül), Herman József, Ujj Edit (gyenge angol), Horváth Judit (angol nagyon nem), Fekete István, Bártfay Kinga, Galambos István (gyenge angol) stb, összesen évente több tucat alkalommal. Karakaival egyébként a mára Gellért Kis Gáborral is összemelegedő Hollós János folytatott gyümölcsöző együttműködést - mint arról a Magyar Nemzet beszámolt. A korábban a 168 órának is dolgozgató Hollós évekig felügyelte a hírműsorokat és saját rádiójában reklámozott könyvet publikált a hírszerkesztés és a kommunikáció mikéntjéről. Miközben ő maga nem beszél angolul, nem képes egy Reuters vagy BBC hírt megérteni és lefordítani, ennél fogva egy ötperces híradást összeállítani. Süketelni viszont...
Bár időről-időre az MR híradásait is ellepik a szélsőséges vagy terrorista jelzők, örömmel nyugtáztuk - mindössze egy napra vonatkozik - , hogy míg szombat reggel, 2006. július 15-én a rádió honlapján szélsőséges volt a Hezbollah, délutánra már radikálissá alakult. Ez persze azt is jelzi, mekkora kupi és zavar van abban az intézményben, amelynek mértékadónak kellene lenni. Erre a most folyó ballib visszarendeződésben különben semmi esély nincs, pláne, hogy az SZDSZ elnökjelöltjét választották meg a fideszes kurátorok is: Szadai Károly, Hankiss Ágnes és Trombitás Zoltán. Úgy tudjuk, egy az MSZP-SZDSZ-szel közös székházeladási tranzakció áll a háttérben, amelynek 18-20 milliárdos értékéből jut kenőpénz a Fidesznek is. Az őket áttételesen delegáló jobboldali rádióhallgatók pedig le vannak sz@rva.

Kuruc.info

Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready