2019. szeptember 21., szombat, Máté, Mirella, Ildikó napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
21:16 Az elmúlt 30 év legsúlyosabb földrengése pusztított Albániában 20:52 Millióktól szabadította meg az időseket egy edelényi cigány - így töltötte próbaidejét 20:37 Az ízesített e-cigaretták jóval károsabbak lehetnek hagyományos társaiknál20:05 Németh Sándor Szent Szelleme mellett már a halrudacskák is fertőzik a gyerekeket: 330-an betegedtek meg a Hitgyüli hajdúsámsoni iskolájában19:39 Az Olasz Testvérek párttalálkozóján volt jelenése Orbánnak19:09 Kukagyújtogató anarchisták támadtak rendőrökre a klímarettegés közepette Párizsban18:43 Bábolnára látogatott Kako hercegnő18:18 Hátul ültek a török masiniszták a kelebiai gyorsvonaton17:57 Felfüggesztett több tízezer alkalmazást a Facebook17:30 Nem érkezett meg egy magyar versenyző a thaiföldi súlyemelő-világbajnokság helyszínére17:02 Munkagéppel ütközött egy motoros Bükkábrányban16:39 Szaúd-Arábia jóval áron alul adta el isztambuli konzulátusának épületeit16:08 Egy hajnalban kigyulladt teherjármű miatt ismét lezárták az M3-ast Füzesabony közelében15:35 Sok a panasz az újsághirdetések alapján rendelt termékekre15:06 Évente 30 iraki kurd diák tanulhat ösztöndíjjal magyar egyetemeken
24 óra legolvasottabbjai

Extra ::

Újraindul az alpári zsidó szenny a Neo-n - Köszöntsük méltóképpen Bochkorékat! Itt van Boros mobilszáma

Reklám

A konzumidióták és prolik által sztárolt alpári "humor" császárai, miután agymosottjaikat a Neo és a Classic ellen uszították, már hónapokkal ezelőtt átszerződtek az előbbihez - hogy a magyar étert ismét minőségi versenytársak nélkül, országos monopolfrekvencián szennyezhessék tovább holnaptól.


Tóráddal szórakozz, "Lalikirály"
Izraelben kapnak országos rádiót a palesztinok?
Az igénytelen, csaló, hazug, törvénysértő, közpénztolvaj, gyurcsányista, magyar előadók sokaságát bojkottáló Slágernek (amely egy amerikai, zsidó multi, ezért vertétek magatokat, prolikáim..) vége, ez örvendetes, ám a Fidesz-MSZP paktum által helyzetbe hozott, szintén cionista vállalkozások sem sokkal különbek a Deákné vásznánál.
Ha Ön szerint több országos frekvencia kellene, hogy ne csak (vagy egyszerűen ne) magyarellenes zsidók, komcsik és hasonszőrűek legyenek hallhatók hazánk minden négyzetcentijén, akkor hívja a Szent Koronából is gúnyt űző "Lalikirályt": 06-20/956-6665. Régi, jól bejáratott mobilszáma ez az antimagyar Boros Lajosnak, komoly érvágás lenne neki, ha cserélnie kell, hisz az újságírók, ismerősök sokkal nehezebben fogják tudni majd elérni. Információink szerint most már csak ritkán veszi fel a telefont, többnyire pedig kikapcsolt állapotban tartja azt. Nyugodtan küldjünk neki SMS-t, az biztosan célba ér az első adandó alkalommal!
Vagy úgy is feltehető a kérdés: elképzelhető volna, hogy Izraelben a legnagyobb országos frekvencián két arab gúnyolódjon a hébereken?
Csak nyugodtan, tárgyszerűen kérjük számon a söpredéket, semmi fenyegetőzés. Óhajthatunk FankaDeli- és Hungarica-számokat, megnevezhetünk számunkra kívánatos potenciális műsorvezetőket is. Mindezt párhuzamosan a szennyprodukció sms-számán is. Hisz ezeknél egy Fábry is nagyságrenddel színvonalasabb.. Ám legyen nekik rekordhallgatottságuk, de ne legyen benne számukra köszönet.
A volt(?) MTV-s drogdíler Bochkor, és a szintén kommunista ünnepségeken énekelgető Voga számait még várjuk. Bűnlajstromuk alább.
Korábban írtuk:

Neveljük meg
"Potyogtak a könnyeim, sztrájkoljunk, mikor ébred már a magyar????" - így siránkoztak a prolik (néhány jellemző fórumbeírás a végén) és a buták a Boros-Bochkor geng bukásán, ám pár ezer hiteles aláírás sincs értük. A Bumeráng című "műsornak" (Bochkor Gábor (zs+), Voga János (zs++), és a Szent Koronából gúnyt űző Boros Lajos (zs+++) volt jelen) az egyik hallgató nemrégiben "Csatornát váltok, hol a humor?" tartalmú, mérsékelten kritikus sms-t küldött, jelezve, hogy sikertelenül erőlködnek a tetűhintások. Erre Bochkor a "Menj anyádba" választ adta, majd így folytatta: "Na, ez volt a humor. A többiek nevetnek, te pedig sírsz". Hasonló esetek sokaságát lehetne idézni, de nagyjából ez  a "f...sz-p..na, k.anyád, hahaha, de viccesek vagyunk" kategória volt a színvonala a magyar előadók sokaságát politikai és faji alapon bojkottáló, az MSZP-SZDSZ szekerét toló, szcientológus reklámokat ontó Slágernek. De hát  van, akinek az ultrazsidó Sas-kabaré is nívós. A "Láger" csalással nyert országos frekvenciát 1997-ben, idén ősszel pedig volt pofája értékekről és a sajtószabadság sérelméről handabandázni, csak mert egy másik zsidó konzorcium (minden bizonnyal persze ez is csalással) kiütötte a pályázaton.

Hogy az említett két magyarellenes héber Bumeráng nevű "produkciója" a Neo-n folytatódik, átverve csekély IQ-jú rajongóit is, más kérdés. A plebsznek fogalma sincs arról, hogy a Láger csalással nyert engedélyt, 12 éven át szegett törvényt, milliárdokkal károsította meg a kincstárat, nem fizetett műsorszolgáltatási díjat, sok magyar zenészt kirekesztett, hiszen ezt túlnyomórészt elhallgatta a média. Egyébként, típushallgatójuk, ez a fajta posztkádári embertípus a kommunizmusban is kussban volt, beérte egy kis kőbányaival és május 1-i virslivel. Ma kissé átalakult, de lényegét illetően ugyanaz: a szennytévékben látható reklámmárkákat hajszolja, engedelmesen fogyasztja a hivatalosan támogatott

Akár meg is rendelheti
olcsó, szirupos tömeg"kultúrát, a zsidó kabarét,  március 15-ét és október 23-át is zabálós, ivós napnak tekinti és ha tehetné, akkor is az osanokban mászkálna. Nem kérdez vissza, nem lázad, amíg a hasa tele van és kap valami cirkuszt. Ideális alattvaló.
Segítünk a tényekkel, hátha...
Kezdetektől szoci-szadi érdekkör
A Sláger álnevű szutyokgóc "politikamentességének" illusztrálására elég akár egyetlen példa: a 2004-es EP-választáson György Gábor (zs+, ahogy az adó meghatározó embereinek zöme), a rádió akkori vezérigazgatója az MSZP listájának 13. helyén szerepelt.

Versenytársak nélküli "sztárok": csak azt adták, ami a lényegük
A Sláger története egy tipikus, arcátlan, csaló, talmudista médiavállakozás története. Le nem perkált műsorszolgáltatási díj, a saját pályázatában ígértek nem teljesítése, kiskorúak fejlődését veszélyeztető, alpári műsorszámok, az ezekért kirótt büntetések meg nem fizetése, törvénytelen reklámok, a helyi őslakosok (konkrétan: magyarok) sértegetése, MSZP-SZDSZ-nek aládolgozás, a hírekben a valóság (pl.: cigánybűnözés, zsidó gyarmatosítás, politikusbűnözés) elhallgatása, párosulva a nemzeti jobboldal szélsőségesezésével, a prolik manipulálása és hülyének nézése, rendkívül szűk zenei kínálat, a magyar nemzeti rock és a nemzeti érzelmű előadók faji-világnézeti alapú bojkottálása, az igénytelenség tartósítása, hazudozás szakmányban. Nem a miénk, nem a mi életünkről és valós gondjainkról, örömeinkről szól, nem magyar, viszont tőlünk lopott, milliárdokat.
Természetesen így is sokan hallgatták őket (de hogy valójában mennyien, és azok közül is mennyien támogatólag, nem tudható, már csak a hamis, téves felméréseket rendszeresen kibocsátó, ugyancsak zsidó dominanciájú "közvéleménykutatók" miatt sem, elég, ha az EP-választásra és a Jobbik "véletlen" alulmérésére utalunk), hiszen a valamivel kevésbé igénytelen, de mégiscsak egyívású Danubiussal együtt csak ők kaptak országos lefedettséget. Így versenytársak nélkül verhették a mellüket, hogy ők milyen nagyszerűek. Tehát, ette, nem ette, a hallgató országosan nemigen kapott mást (maximum még pár hasonszőrű, helyi vételkörzetű tinglitangli rádiót). Egyáltalán: Magyarországon az interneten kívül nem létezik igazán karakán, magyar nemzeti adó: közel minden földi sugárzású hullámhosszon zsidók, komcsik, deviánsok vagy ezek kiszolgálói, a legjobb esetben is fideszes, multikultis félretájékoztatók és cenzorok osztják az észt. Ebből elég volt, elég volt a kevésbé rossz és nagyon rossz közüli "választásból".
Bebukták a népbutítást, de Puru Tyalajos velük van
Nem mintha az igazság azon múlna, hogy hányan írnak alá a hazugság mellett, mindenesetre a Kuruc.infót is meglepetésként érte, hogy, noha a bulvármédia 1 millió aláírásról hazudozott, s hazánk igazán nem szűkölködik teszkós-győzike sós-beugrós-heti hetes életmódú bunkóban, eddig pár ezer hitelesített aláírást SEM tudtak eddig felmutatni maguk mellett a zsidóbűnözők. A neten folyó akciók ugyanis nem ellenőrizhetőek és komolytalanok. A fő "aláírásgyűjtőhelyen" papíron 143 ezer körüli "aláírást" találunk (e 143 ezer "aláírásból" úgy 142 ezer 900 nem látszik, de apróság..), köztük olyan nevekkel, mint: "Énvagyok azIsten", "anyádat te köcsög", "Puru Tyalajos, "Lesz bumerang", "Kapjatok be a f...", "Leonard Da Vinchi", "Dzsibril" stb..
Nagyon hiteles ugyebár. Aki meg valódi nevet, címet adott meg, az az adatbázisgyűjtőknek, reklámhiénáknak adta ki magát, egészségére! (Néhány szerencsétlen proli, illetve pár értelmes polgár fórumos beírásait cikkünk végén idézzük). Persze akár ezren, akár 50 ezren írnának alá rendes, hivatalos gyűjtőíveken, ez is, az is sok. Gyalázat, hogy buta emberek tolvaj, csaló multik mellett állnak ki, csak mert néha hallhatják a kedvenc gagyiszámukat. De ahhoz képest, hogy az ország minden négyzetcentiméterén (volt) hallható a két károkozó, tehát potenciálisan 10 millió emberhez juthatnak (juthattak) el, s kemény kampány folyt, sőt, az amerikai zsidók Washingtonban is toporzékoltak a Sláger bukása miatt, az eredmény az ő szemszögükből nézve siralmas.
Folyt a hamis propaganda a tévében, rádióban, interneten, ahogy a csövön kifért, koncert is volt értük (a Sláger 100 ezres közönséget hazudott rá, több más, nem feltétlen jobbos forrás szerint pár ezer idióta jelent csak meg, pedig ingyért ment) s csak kevés cikk és híradás mutatott rá, hogy az arcátlan hulladékok azt vetik a mostani pályázaton győztes új csalók szemére, amit maguk is kezdettől műveltek. Ki tudja, végül talán az is szerepet játszhatott a prolitömeg nagyfokú érdektelenségében, hogy valakik kiszivárogtatták: miközben a két slágeres főzsidó (Lajos és Gábor) kiátkozta a Klassz (vagy: Class) rádiót és Neo FM-et, titokban mindkettővel tárgyaltak hitvány műsoruk átmentéséről (mellékesen úgy tűnik, hogy továbbra is lesz a Bumeráng, vagy valami hasonló okádék a Neo-n Bochkorékkal), magyarán szembeköpték saját, agymosott rajongótáborukat is.
Ami azonban a nemzeti érzelmű, normális magyarok szempontjából a legfontosabb: hatalmas médianyilvánosságuk, megszólalási lehetőségük ellenére a zsidók nem tudtak tömegeket mozgósítani hamis ügyük mellett. Így bízhatunk abban, hogy amikor majd sor kerül a Slágernél is mocskosabb SZDSZ Klub és Telaviv 2 bezáratására - anélkül, hogy helyettük szinte ugyanolyan cionisták szórhassanak műsort - akkor nem kell utcai harcba bocsátkoznunk Kádár János, Győzike és a Balázs-show népével.
Nem eszkimók...
A Sláger Rádió tulajdonosának, az amerikai Emmis médiacégnek a honlapján nyugodtan ellenőrizhető, hogy milyen figurák kezében van és kik a vezérei a vállalatnak. Nos, teljesen, de teljesen véletlenül olyan nevekkel találkozunk, mint Löwen, Nathanson, Leventhal, Kaseff... Nem, nem észak-amerikai sziú indiánokról, nem is alaszkai eszkimókról van szó.. Abban sajnos semmi meglepő nincs, hogy egy tengerentúli médiamammut zsidó kezekben van (a Tv2-nek pl. egyenesen a Zsidó Világkongresszus főtitkára, Edgar Bronfman, illetve észak-amerikai cége az egyik tulajdonosa). Az viszont már felháborító és nemzeti érdekeinket sérti, hogy ez a gyarmatosító söpredék hazánkban akadálytalanul juthat frekvenciákhoz, tulajdonhoz. Vagy éppen kaszinóhoz, kórházhoz, bankhoz valódi befektetés és verseny nélkül, környezetet, egészszéget is rombolva, majd csőd esetén, amit ők okoznak, újab tíz és százmilliárdokat  követelnek az államtól, ellopva a magyar adófizetők pénzét, amit oktatásra, egészségügyre, bűnüldözésre, magyar vállalkozások támogatására kellene fordítani, nem tolvaj bankárok zsebeinek tömködésére. Majd a rádiós és tévés cionisták még a pályázatukban vállalt díjakat sem fizetik meg, üzleti tervük és ígéreteik egytől-egyig hamisak, tőke helyett bankhitelből, tehát végül is az adőfizetők kockázatára tevékenykednek, köpnek minden őket érintő magyar törvényre, s mindezt 12 évig hagyja folyni a korrupt ORTT és a korrupt "magyar" állam (ahogy az RTL Klub és a TV2 ámokfutását is alkudozással tudja le a hatóság a törvény szerint járó nagyösszegű büntetések és becsukatás helyett, mondjuk csupán a Maunika-só és Józsibarát miatt).
És ugye, ha már külföldi tulaj, akkor szóba sem jöhet mondjuk koreai, arab, kínai, japán, orosz, maláj stb.. csakis zsidó. Normálisabb államokban, pl. Norvégia, Japán, vagy akár Oroszország, külföldi nem is szerezhet többségi tulajdont országos rádióban vagy tévében (Izraelben pedig különösen nem kaphat országos tévé vagy rádióállomást arab és keresztény, nemhogy főműsoridőben gúnyolhatná a zsidó vallást). Emellett nagyságrenddel sokoldalúbb a zenei kínálat szinte minden európai államban, rengeteg a frekvencia. Így a valós verseny miatt nem is a Boros-Bochkor-féle mocsokfajzatok a listavezetők, hanem sokszor a kulturált, sokoldalú, nemzetiesebb közszolgálati rádiók, lásd csupán Finnországot vagy Angliát. De még az amúgy cionista befolyásoltságú USA-ban is sokkal nagyobb a rádiós kínálat, és, főleg helyi szinten az ultrajobb is működtethet rádióállomást (tévéket, kezdetleges, heti egy-két órát nyújtó tévéket mondjuk már maximum csak a neten). Horvátországtól Izlandig, Amerikáig és Svédországig, (de talán még Zimbabwében is) megtalálja a hallgató a kommersz könnyűzenét, a jazzt, a metált, a komolyzenét, az elektronikusat, a népzenét, a nemzeti rockot (már ahol persze létezik a műfaj), hazafias nótákat, rapet, hiphoppot, és nem soroljuk tovább, de gyakorlatilag bármit a nagy vételkörzetű rádiók kínálatában, s akár minden egyes műfajnak megvan a saját csatornája.
Politikai-faji alapon szelektált zenei "kínálat"
Nálunk? A zömmel héber érdekeltségű kereskedelmi rádiók a nemzetközi kommersz (egy része) mellett szinte egytől-egyig ugyanazt a Kádár-rezsim alatt engedélyezett illetve a mai cionista rezsim és a multik által így vagy úgy futtatott szűk előadói kört nyomatják, 1-200 dallal elélnek évekig... Nemzeti rock, FankaDeli, feltörekvő fiatalok, folk, jazz, igényesebb külföldi rock, elektronikus, vagy bármi más? Ugyan már (és ezekután van pofája politikai döntésről, cenzúráról vernyákolnia egy Borosnak és bandájának..) Ricchi e Poveri, Thomas Anders, LGT, Zorán, Máté Péter, Hungária stb. meg az aktuális egynyári slágerek, jó ez a teszkó népének, nehogymár megtudja, hogy létezik más is. A végén Hungarica lemezt venne és Fanka-koncertre járna..
Még így is borulnak a zsidó tervek, jön fel Fanka és a Hungarica
S még így is! Gondoljuk csak meg, hogy miközben a magyargyűlölő zsidó rádiók és tévék egytől-egyig letiltják, bojkottálják Kőházy FankaDeli Ferit,  a Hungaricát (ahogy az Ismerős Arcokat, Kárpátiát és az egész műfajt), s miközben ezen előadók csak koncerten (amit a zsidó rádiók pénzért sem hirdetnek) vagy a Youtube-on hallgathatók, Fanka egy-egy dala - minden ellenszél dacára - már jóval túl van az egymillió kattintáson. A Hungarica őszi lemeze pedig első lett a MAHASZ eladási listáján, olyan futtatott, éjjel-nappal csatornák sokaságán hallható (kommersz) zenészeket utasítva maga mögé, mint Madonna vagy Ákos, s szépen nőnek a lemezeladásai FankaDelinek is! Képzeljük el, akkor milyen arányok jönnének ki, ha a Danubius, Sláger, Viva nemzeti rockot, meg Magyar földrét is nyomna. Bizony a hivatalos, a cionisták pártfogolta "művészek" egyeduralma nagyon gyorsan végetérne. A zsidóknak és védenceiknek éppen a valódi verseny, a szabadság a legnagyobb ellensége.
Most pedig lássuk a csalások konkrét történetét, vagyis a Sláger közel 12 évét.
Mégpedig nem csupán saját kútfőnkből, hanem a nem éppen keményjobbos Wikipédia és a Jogi fórum cikkei alapján is.
A szennyadó működése 1998-ban kezdődött el, miután tulajdonosai előre levajazva győztesen kerültek ki az ORTT (Országos Rádió és Televízió Testület) által az országos lefedettséget biztosító frekvenciacsomagra kiírt pályázatából 1997 végén. A pályázaton az akkor még Hungária Rádió néven induló, amerikai zsidók tulajdonában álló konzorcium a legnagyobb lefedettséget biztosító frekvenciacsomag használati jogát nyerte el. Beígért apait-anyait, évi sok százmilliós koncessziós avagy műsorszolgáltatási díjat a monopolhelyzetért cserébe stb.
1,3 milliárdos tartozás zöme elengedve: mert kiválasztottak
Ehhez képest már indulás után rögvest több ponton megszegték írásos szerződésben vállalt kötelezettségeiket, Hungária helyett Sláger néven kezdtek nyomulni. Az ORTT néhány napon belül a zsidók számára nem éppen elrettentő nagyságrendű 11 millió forintra bírságolta meg őket ezért. Az ígért friss zeneszámok helyett a régi idők slágereit sugározták (később ezen is össze-vissza változtattak, de sohasem a pályázati ígéreteiknek megfelelően), majd rövidesen a teljes szerződést felrúgva csesztek befizetni a műsorszolgáltatási díjat az Államkincstárba. Mondván, sajnos nem lehet ennyit kitermelni a piacon! Ja, hogy eleve kamu volt az ígéret, valótlan a piackutatás?
Ezután egyenesen kutyakomédiába fordult a történet, megmutatva, hogy a hatályos törvények kaftánékra nem vonatkoznak. Az ORTT ugyan 2002-ben felbontotta a túlságosan arcátlan zsidókkal kötött szerződést, ám ezt mintegy felülírva, elfelejtve, nyilván nemzetközi izraelita nyomásra alkudozni kezdett velük, anélkül, hogy a fitymátlanoknak egy percre is fel kellett volna függeszteni adásukat. Tetszik érteni? Mintha Józsi bácsi nem fizetne az APEH-nek, mire az APEH alkudozni kezd vele az  adócsökkentésről. Ami Józsi bácsinak természetesen soha nem jöhet össze, az a törvényszegő hébernek bármikor: a korrupt ORTT az országból való kiebrudalás helyett nem csupán hajlandó volt újra szerződést kötni a csaló zsidrákokkal, de még el is engedte nekik az időközben 1,3 milliárd forintra rúgó tartozásuk nagyrészét (70%-át, vagyis kb. 910 millió forintot), és a további évekre szóló díjak ugyancsak hetven százalékát. Sőt! Amiért kaftánék hajlandóak voltak egy picit perkálni, pályázat nélkül, 2009-ig meghosszabbították engedélyüket, ami amúgy 2004-ben lejárt volna. Összességében ezzel több milliárdos kár érte a Magyar Államkincstárat, nem beszélve kajmánéknak a törvénytelen hirdetéseikből származó illegális bevételeiről.
Mari nénit viszont utcára teszik
Hát, ez kész.. El tudjuk képzelni, hogy Mari néninek nemcsak elengedik tartozása nagyját, de még meg is jutalmazzák, közpénzen(!), amiért nem fizetett? Ugye, hogy nem. Mari néninek a jellemzően zsidó bank kíméletlenül megemeli a törlesztőrészleteit, majd elárverezi a lakását bennfentes haveroknak, ahogy az hetente meg is történik. Az adófizetők pénzén hízó Bochkorék eközben teli kajmánpofával röhögnek. És a "magyar" állam, amelyik az idegen piszkoknak büntetés helyett jutalmat osztogat a mi számlánkra, magasról tesz a Mari nénikre és a törvényekre.
Kiskorúak védelmére vonatkozó szabályok: leszarva - Reklámokkal is csaltak
A látszattevékenységet végző, MSZP-Fidesz-SZDSZ-MDF többségű , ultrarothadt ORTT ugyan többször is megbírságolta a gagyiadót a kiskorúak védelmére vonatkozó szabályok és a hirdetések közzétételére vonatkozó szabályok megsértése miatt (magyarán főmusoridőben anyáztak és törvénytelen reklámokat is sugároztak), azonban ahogy korábban a koncessziós díjakat nem utalta át a Sláger, sokáig a hatóság által kiszabott büntetéseket sem volt hajlandó kifizetni (vagy egyáltalán nem fizetett). A pofátlan gengszterbanda 2005-re már csak bírságokból 80 millió forintos adósságot halmozott fel. Többször büntették meg a Slágert a Bumeráng című reggeli taknyában elhangzott alpári mocsokságok miatt. Mindez agymosott fanjaikat nem zavarta, nem csak szellemi színvonaluk okán, hanem azért sem, mert az ilyen tényeket a média zöme elhallgatja, vagy gyorsan elsüllyeszti.
Maszop-Fidesz összeborulás
És persze mindezen ámokfutás sem volt elég a Sláger becsukatásához: arra csaknem 12 évet kellett várnunk. A disznók egyébként most is pályázat nélküli hosszabbításért lobbiztak - a demokrácia és az egyenlő esélyek dicsőségére, de ezúttal alulmaradtak. Mert bár a súlyosan hazaáruló parlamenti pártok MSZP-től a Fidesz-ig 2008-ban megszavazták, hogy Slágerék újabb hosszabbítást kapjanak versenyzés nélkül, az Alkotmánybíróság  - nagy meglepetésre, ám most a joggal és igazsággal összhangban - megsemmisítette a határozatot, mivel az sértette a sajtószabadságot és a tisztességes piaci versenyt. Így került sor mégis pályáztatásra, ahol ugyan nyilvánvalóan az MSZP és a Fidesz egy-egy cionista házicége győzött, de ezzel együtt messze több műsorpénzt kínáltak pályázatukban a Danubiusnál és a Slágernél (hogy majd fizetik-e, meglátjuk).
Üröm az örömben tehát, hogy két hasonszőrű magyarellenes vállalkozás folytathatja a bukottak helyén (s Bochkorék, Jáksóék is hamarosan megint szennyezhetik az étert a két győztes hullámhosszán).  Valójában annyi történt, hogy két másik kajmán érdekkör kitúrta a Danubiust és a Slágert. Azonban, szögezzük le újfent: mindemellett nagy öröm számunkra, biztató előjel egy majdani Jobbik-kormánynak, hogy még a prolik, illetve a jó szándékúbb tájékozatlanok zöme sem állt ki a kártékony giccsrádiók mellett, noha óriásplakáton, mozgalmat szervezve, aláírásokat gyűjtve, rádióban és a neten, iwiwen, facebookon, indexen stb. uszítva, hazudozva szerveztek maguk mellett álszent kék-piros szalagos mozgalmat a kampósok.
Potyogó könnyek és sötétség kontra az értelem fénye
Végül, ígéretünkhöz híven szemezgessünk, a teljesség igénye nélkül a különféle netes fórumok, blogok, klubok hozzászólásaiból, agymosottakat és értelmeseket egyaránt, némi kommenttel. Azon nem lepődtünk meg, hogy szavaik szerint könnyekre fakadtak, felkelésről és sztrájkról ábrándoztak a hazai prolik mélysötét képviselői, jobb esetben szerény képességű félrevezetettek -  egy külföldi, zsidó óriáscég veresége kapcsán. Hiszen már a nyolcvanas években voltak olyanok, akik pénzt adtak össze Isaura felszabadítására (egy brazil szappanopera főszereplője, rabszolgalány). Ez sajnos nem vicc! Azon annál inkább álmélkodtunk, hogy voltak, nem is kevesen, akik alaposan helyretették őket. Időközben egyébként a korábbi szalmalánglelkesedés is szépen elcsitult, a legtöbben abbahagyták "Bocsiék" védelmezését a neten. A véleményeket javítatlanul közöljük:
S. K. : Hé majmok! Olvastok híreket??? Boros és Bochkor tehát reggelenként a média 9/11-éről beszélnek, és dudálásra, könnyes levelek megírására és tüntetésre bíztatják a hallgatókat, majd a műsor után maguktól meghatottan azért megversenyeztetik a két új adót." Büdös, proli banda. (Kuruc.info: gratula, ez egy tényszerű, tömör vélemény)
K. Sz.: Nem lehetne, hogy sztrájkoljunk értük? Én benne lennék! :-) (Kuruc.info: Igen, megértük: még egyetlen egy rezsimbuktató sztrájkot nem szerveztek a szakszervezetek, megállítandó gyarmatosításunkat, de közpénztolvaj Bochkor-Borosért munkát szüntetne a kivételesen intelligens fórumozó. Szerencsére csak gyáva szájhős, társaival együtt...)
Y.K.: potyogtak ma, a könnyeim, a Sláger miatt!! mikor ébred, a magyar???? itt mindent meg lehet tenni???? (Kuruc.info: Ön vagy végtelenül buta és alultájékozott, vagy gonosz. A különben hazáját szerető és védő nyilas mozgalom ébredjmagyaros szlogenjére utalni és azzal idegen gengszterek mellett érvelni?! Nem szégyelli magát? Kérdésére válaszolva: igen, kedves fórumozó. Amíg Tesco-ban vásárol és egy amerikai kampós cégért sír, amíg a gyermekek füle hallatára anyázó, köpködő bumerángos szarrágókért fáj a szíve, mondjuk ahelyett, hogy a nemzeti érzelmű zenészek Slágerből való kitiltása, netán a felvidéki magyar nemzetrész magyar nyelvhasználatának korlátozása ellen emelne szót, vagy legalább a cigányok által lemészárolt magyarokért ejtene könnyet, addig: igen. Mindent meg lehet tenni és korlátlanul be lehet önt csapni.)
G.K.: Ez borzalmas!!!!!Visza velük!! (Kuruc.info: Persze, visszakapja őket, ha két-szel írja legközelebb)
G. J.: ezzel az erovel torolhetnek az rtl clubot es a tv 2 ot is (Kuruc.info: szándéka ellenére fején találta a szöget, drága barátunk: ha rajtunk és a nemzeti radikális oldalon múlik, megtesszük, becsukatjuk ezeket)
B.B.: vannak ám sokan olyanok is ebben az országban, akik még nincsenek egészen tisztában azzal, hogy hol is élik mindennapjaikat. Ők vasárnap tulajdonképpen Magyarország, tehát önmaguk ellen tüntettek az es...őben, miközben a színpadon D. Nagy Lajos énekelt. (Kuruc.info: csak egyetérteni tudunk)
Cs. O. : Kovetkezo az RTL meg a TV2 lesz !! ebbol az orszagbol nem tudom mi lesz !
Erre reagálva Z. S.: Bízzunk benne (bár erre nincs esély) és akkor talán elindulhat a kultúra irányába!
P. Cs.: Azt is tudjátok, hogy a sláger mekkora képmutást csinál??!! Csak mert arról senki nem beszél, hogy amit a nyertes ajánlatban veszélyesnek, vállalhatatlannak tartottak, azt már ők maguk is teljesítették korábban. Gondolok itt arra is, hogy amikor a sláger 10 éve megnyerte a pályázatot a profitból több mint 50%-t fizetett... műsorszolgáltatási díjként, amit aztán lealkudott fix 200 millióra úgy
2004 tájékán. A mostani ajánlatban 355 millát ígértek, ami már most 50%kal több és ha jól tudom ez csak az alapdíj. Szerintem semmi új nincs abban, hogy a pénz peszél és hogy az nyeri meg a pályázatokat, aki több pénzt, jobb feltételeket kínál. (
Kuruc.info: Bár picit pontatlan, de lényegileg helyes összefoglaló)
S.: Hiába az aláírás gyűjtés, hiába a nyakló nélküli reklámhadjárat, a gyomorforgató hallgatói vallomások a rádióban ('az esküvőnkön is a Sláger szólt' és hasonlók). Vesztettetek..
Sláger Rádió megmaradásáért?
szerző: marketingizek (egy blogról)

Egy dolgot kell előre bocsátanom. Régen minden reggel a Slágert hallgattam, sőt, ha úgy adódott, napközben is. Már azt is tudtam, hogy ha Elmegyek van Máté Pétertől, akkor hány óra van. Mert hát lássuk be, nem volt túl változatos, ahhoz képest, hogy SLÁGEREKből gazdálkodtak. Mert hát hogy is alakul ki egy-egy rádió műsora? Ha valaki nem tudná, úgy, hogy beterelnek mondjuk 400 embert egy erre alkalmas terembe, ahol kapnak egy fejhallgatót, és nyomkodják a gombokat, hogy melyik számot akarják hallani. Vagyis a nép szavaz, és mint ilyen, az eredményt is így kell értelmezni. "Kétmillió légy nem tévedhet. A sz@r finom" (graffiti)
Tehát éntőlem a Sláger maradhatott volna épp ott, ahol van. De most, hogy nem kapta meg a frekvenciát, marhára nem értem, miért kell érzelmi kérdést kanyarítani ebből az egészből?
A rádió és tévé ugyanis kérem szépen pontosan ugyanolyan gyár, mint az összes többi, amit a multik megvettek, leszívták belőle a profitot, majd összecsomagoltak és elvittek, vagy egyszerűen csak felrobbantottak. Hogyhogy nem alakult még "Mentsük meg a Tungsram-ot!" csoport az IWIW-en???
A Sláger (és félreértés ne essék, az összes többi, aki van, volt, lesz) pontosan tudja, hogy a frekvenciát ő veszi, ajánlatot tesz rá, és ha nem az ő ajánlata nyer, akkor így járt. Nem akarok belemenni abba, hogy most milyen volt az ajánlat, meg mennyire játszott bele a politika a dologba. Maradjunk annyiban, hogy pontosan annyira játszott bele, mint a Tungsram ügyébe, akik 600 millát jól kézbe kaptak tavaly munkahelymegőrzésre az államtól. Mitől más egy ORTT, mint egy munkahelymegtartási támogatás címszó alatt osztogató minisztérium?
A médiamunkásokat nem kell jobban sajnálni, mint azokat a dolgozókat, akik 30 éve villanykörtét gyártottak.
Végül egy tömör, de kifejező, amolyan fordított Boros-Bochkoros vélemény: 
B.Zs: Le..arom a Sláger és Danubius Rádiót.
Kuruc.info: Mi is.
Arbeitmachtfrei János - Rákay Fülöp - Kuruc.info
 
 
 
Reklám


Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready