2020. szeptember 27., vasárnap, Adalbert, Döme napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
14:52 Úgy tűnik, Orbán "nagy dolgaiból" csak a pálinkafőzés maradt14:22 Nem jönne jól a megállapodás nélküli kilépés az Egyesült Királyságnak13:44 Szlávik: nem igaz, hogy a maszk nem véd a fertőzés ellen13:18 Inkább zsinagógán kívül javallott idén a jóm-kipúri baromfi-abuzálás12:55 Orbán Viktor boldog születésnapot kívánt az ENSZ-nek12:36 Jereván: Azerbajdzsán örmény polgári célpontokra támadott, két helikoperük és három drónjuk bánta12:19 Fehérorosz külügyér: a szomszédok káoszba és anarchiába próbálják sodorják az országot11:58 Három montenegrói városban hétfőtől kevésbé lesznek vidámak az éjjelek11:35 Zajlanak az önkormányzati választások Romániában és Erdélyben11:21 Fogolycserében állapodtak meg Jemenben11:02 Népszerű a VírusRadar10:45 Elfogatóparancsokat adtak ki rendőr- és katonatisztek ellen is a hat éve lemészárolt mexikói diákok ügyében10:29 Gaudi: garázdaság és kényszerítés is felmerülhet az SZFE-t elfoglaló diákoknál10:16 Hatan meghaltak, 937-tel nőtt a fertőzöttek száma10:03 Hétfőtől három emeletes vonat közlekedik a váci és ceglédi vonalon
24 óra legolvasottabbjai

Extra ::

A Magyar Hírlap és a forrásmegjelölés

Reklám

Összesen 162 millió forint értékben osztott szét "jutalmat" titokban lelépése előtt a Fidesz által a Rádió élére segített Jordán-pozitív Such György a Kuruc.info birtokába került lista szerint - írtuk tegnap délelőtti cikkünkben. Ma már szinte az egész magyar (pontosabban magyarországi) sajtóban hír, a többség éppen csak azt "felejtette el" megemlíteni, honnan származik az információ, a dokumentum.
Talán az egyetlen kivétel a Stop:

Ezt követően pedig levonhatjuk a következtetést: még a fent említett balliberális lap is becsületesebb Széles Gábor "nemzeti" Hírlapjánál. Ők ugyanis még csak nem is úgy lopnak, hogy nem tüntetik fel a forrást, ennél tovább menve "lapunk birtokába került dokumentumról" írnak.
A "birtokukba került dokumentumot" (mely természetesen bárkinek a birtokába kerülhet, ha lementi a Kuruc.infóról) viszont nem teszik közzé honlapjukon (ellentétben például a Nemzetiben tervezett ünnepség meghívójával, nyomozati anyagokkal és számtalan más dokumentummal) - talán csak nem azért, mert portálunk logója leleplezné a hazugságot? Pedig igazán nem nagy dolog egy fehér-fekete dokumentumról eltüntetni egy vízjelet, de úgy látszik, a nagy leépítés során elküldték az egyetlen kollégát is, aki tudta kezelni a Photoshop-ot vagy legalább a Paintet. És persze a lopás tényét erősíti az is, hogy egy nappal a cikkünk után jelent meg a Hírlap "exkluzív" anyaga is, holott a dokumentum nem tegnapi, szerkesztőségünk több nappal ezelőtt megkapta már.
A többi oldalacska (pl. a cionista Hírszerző) már a Széles-laptól veszi át a hírt, azzal a hazugsággal együtt, hogy ez az ő birtokukba került dokumentum. Nem is vártunk mást tőlük, esetleg egy fokkal nagyobb gyorsaságot, hiszen lassan 24 órás az anyagunk.


(Kuruc.info)
Kapcsolódó:
Reklám


Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready