2020. május 31., vasárnap, Angéla, Villő, Zengő napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
08:57 Meghalt 2 idős, krónikus beteg, 3876-ra emelkedett a fertőzöttek száma08:53 A második világháború óta példátlan a mozgósítás a négererőszak ellen 08:36 Belgium kiállt a WHO mellett08:20 Júliusban indulnak a tengerparti üdülőhelyekre a charterjáratok07:59 Bűvös számot ért el a covidosok száma07:42 Kettős késelés Gyulán - egyik sérült nem élte túl07:30 Kilenc év után szállított újra asztronautákat a fedélzetén amerikai űrhajó - először magáncég06:52 Két csapat tíz koronavírusos játékosa miatt elmarad egy ukrán bajnoki22:38 Origo: elhagyta a Jákobbik süllyedő hajóját két zalaegerszegi tagja, ezzel megszűnt az alapszervezet22:07 Pompeo a kémkedéssel vádolt volt tengerészgyalogos szabadon bocsátását követeli Moszkvától21:15 Biztonságos turisztikai folyosóval mentené a menthetőt a spanyol kormány20:51 Tébolyult nacionalizmus helyett uniós zászlókat! - Kari Geri trianoni ötletén akadt ki egy rajongója20:26 Észak-Macedóniában az elmaradt választások miatt kellett meghosszabbítani a rendkívüli állapotot19:40 Gázsprére volt szüksége a rabláshoz a pesterzsébeti félszerzetnek19:23 Negyvenhét afrikai Kolumbuszt mentettek ki a Kanári-szigeteknél
24 óra legolvasottabbjai

Extra, Videók :: :: Hozzászólások

Így működik a Fidesz-média: ha Vona cáfolja, hogy buzibulikba járt, a TV2 azt "adja hírül", hogy elismerte

Reklám

Különös időket élünk: annyira ízlés- és gátlástalanul hamisít a jobbliberális média, hogy az még a balliberálisoknak is sok. De persze csak azért sok, mert a "Népszabadság-bezáratók" részéről érkezik, amikor ugyanis ők művelték ugyanezt évekkel ezelőtt a Jobbik, a Gárda vagy akár portálunk kapcsán, az a legkevésbé sem zavarta őket. (Mint ahogy az akkori fideszes médiát sem, "természetesen".)
Zoom
No de lássuk, miről van szó. Alább olvasható a Hír24 cikke, amit az Index és a HVG is átvett, előbbi Már hírt is hamisít a TV2: bármit bevet a Tények Vona lejáratására, utóbbi Újabb elképesztő hírhamisítás a TV2-n címmel.
Azt hazudta a TV2, hogy a Fidesz melegbulikat rendezett, Vona pedig ott volt és elismerte
Napok óta vadászik a TV2 Vona Gáborra, először lehozták Terry Black vádjait, hogy Vona az egyetemen melegbulikba járt. Vona erre sajtótájékoztatón reagált, hogy ő büszke heteroszexuális.
Most sikerült lehozni a kamufotót is Terry Blacktől, aki kirakott egy képet, amin a 2009-es EP-választás után gratulál Vonának egy szimpatizáns. Tudták, hogy nem igaz, hiszen például mi is megírtuk, még a Tények előtt.
De nem ez volt a legdurvább hazugság a mai Tényekben. Konkrétan meghamisították Vona egyik mondatát.
Amikor Vona a sajtótájékoztatón arról beszélt, hogy felelevenítve az emlékeit, valóban járt ilyen értelmiségi összejöveteleken fiatalon.
A TV2 itt elvágta a mondatot, mintha Vona beismerte volna, hogy járt melegbulikon.
Csak a mondat vége maradt le, az, hogy ez Orbán polgári köre volt.
Az alábbi videóból kiderül, hogy konkrétan mit mond Vona.
"Abben az időben egyébként, amit Terry Black említ, ez a 2003. körüli időszak, jártam értelmiségi körbe, ahol értelmiségi férfiak voltak nagyobb részt jelen. Ez Orbán Viktor polgári köre volt, a Szövetség a Nemzetért polgári kör. Mivel kiléptem ebből a körből, nem tudom, hogy hogyan folytatódott ennek a körnek a munkája, amíg én ott voltam és ott jártam, semmiféle ilyen jellegű mozgást nem tapasztaltam."
Az Index még egy szellemes rajzocskával is megfejelte a pellengérre állítást:
Zoom
Korábban írtuk:
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready