2020. január 22., szerda, Vince, Surány napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:41 Hiába zsidó Vágó, hiába mantrázza Bauer szavait, a kaftános eset után megint nácikollaboráns lett - ráadásul pont Bauer fajtársnak köszönhetően22:27 Megkezdődött a Trump elleni eljárás szenátusi tárgyalása22:10 Mi történik Gyöngyöspatán? - Amikor a fideszes szájkaraté találkozik a valósággal21:23 Nem gondozta Down-szindrómás testvérét, emberölés miatt ítélték el20:40 Szlovénia is bevezetheti a sorkatonai szolgálatot19:19 Türkmenisztán rendelkezik a világ negyedik legnagyobb gázkészletével18:55 Terrorelhárítási akció keretében vettek őrizetbe hét "embert" Franciaországban18:41 Meghalt a több mint három ezrelékes véralkoholszinttel született csecsemő Lengyelországban17:52 Zsidó hála a gettóban megmenekült 68 ezerért, sokadik rész17:24 Mi Hazánk: akinek kell az ingyen étkezés, a családi pótlék stb., attól joggal várja el a társadalom, hogy nevelje a gyermekét17:18 Az igazságügyi miniszter holokamu-rendezvényen dicsekedett el a magyar véleményszabadság lábbal tiprásával16:42 A világ legnehezebb feladványa: vajon hogyan nyilatkoztak szegregálték, milyen formában kellene a "kártérítés"?16:16 Rekordmagasságba emelkedett az áram ára Németországban15:32 Mik lehetnek a klímatéboly végcéljai, mivel fognak előállni a neobolsevikok?15:11 Többfelé tovább romlott a levegőminőség
24 óra legolvasottabbjai

Friss hírek, Extra ::

Dokumentum: az ORTT és a bíróság szerint sem beszélhetünk 600 ezer zsidó halottról

Reklám


Az ORTT elöljáró bizottsága megalapozottnak talált egy hozzá benyújtott panaszt, mely azt kifogásolta, hogy az MTV műsorvezetője 600 ezer elhurcolt zsidóról beszélt a híradóban, megállapítva, hogy törvényt sértettek a cionisták, mert a 600 ezer emlegetése sem nem tényszerű, sem nem kiegyensúlyozott tájékoztatás, mi több, helyreigazításra is kötelezte a "közszolgálati" TV-t. Magyarázkodásában az MTV képviselője is kénytelen volt elismerni, hogy egyes kutatók szerint a halott zsidók száma nem haladja meg a 200 ezret.

Az eset 1999-ben történt, de ez teljességgel lényegtelen, visszamenőleg ugyanis talán a zsidók sem tudnak meghalni, még ha nagyon kell, akkor sem. A lényeg: hivatalos dokumentummal rendelkezünk arról, amire Kéri Edit éppen egy nappal ezelőtt hívta fel a figyelmet a Kuruc.infón megjelent írásában (az Izraelből érkezett zsidók pedig még az Élősködők menetén): a 600 ezres szám tarthatatlan. Ahogy a 6 milliós is az, gázkamrástul, lámpaernyőstül, szappanostul, mindenestül.
A történet hátteréhez hozzátartozik, hogy  zsidó sci-fit lelkesen támogató MTV nem hagyhatta annyiban, hiszen az adott helyzetben neki kellett megvédenie a nagy magyarellenes hazugságot. Nem sikerült, ami jobbára héberek által vezérelt kis hazánkban igazi csodának számít. Jogorvoslati kérelemmel fordult először az ORTT-hez, majd a Fővárosi Bírósághoz, végül a Legfelsőbb Bírósághoz (!), de kérelmét mindháromszor elutasították. Hozzá kell tenni, hogy a notórius és sikertelen fellebbezgetés a most már HírTV-s Csermely Péter MTV-s hírigazgatóskodásához kötődik.
A bíróság a pert 2003 októberében megszüntette. A Panaszbizottság állásfoglalásában foglaltakat a 2004. december 17-én sugárzott Déli Híradóban 12:18 perckor felolvasták (alig 5 és fél évvel az eredeti hatszázezrezés után, és nem esti főműsoridőben, mint ahogy elhangzott). A dokumentum viszont megvan, az ORTT indoklásával együtt, a hivatkozási alapként elsőrangú fegyver az igazság oldalán állók számára, mellyel lecsaphatunk a cionista bagázsra valahányszor hasonló hazugságokkal árasztják el a közbeszédet. Köszönet olvasónknak a dokumentum beküldéséért.
Kuruc.info




 
Alább pedig a színvallást kikényszerítő beadvány.

Kapcsolódó
Reklám


Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready