2019. július 20., szombat, Margaréta napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
21:32 Ha a Hitler életére törőket éltetheti, a rasszizmus és az antiszemitizmus ellen hablatyolhat, akkor bezzeg nem remeg Merkel21:05 A hőség mellett zivatarokra, felhőszakadásra is számíthatunk vasárnap20:53 Munkagépek ütköztek a ferihegyi repülőtéren20:40 15 éves a Harcos márka - nyári újdonságok (x)19:57 Eltemették a boszniai háború prijedori mészárlásának 86 áldozatát19:12 Amikor borzasztóan fáj az igazság18:47 Illegális lakásfoglalónak is felcsapott egy budapesti kábítószerárus18:05 A Trump legalja mai kiadása: megbeszélte az egyik néger "rapsztárral", hogy kiszabadítja verekedő fajtársát17:51 A brit védelmi miniszter szerint ománi vizeken foglalták el az irániak a tartályhajót16:58 Soha nem volt még ekkora létszámhiány a rendőrségnél16:36 Megtévesztő kampányt folytatnak Kárpátalján a holnapi választás előtt16:04 Ókori hajóroncsot találtak Palma de Mallorca strandján15:10 A nap dilemmája: sajnáljuk-e honfitársunkat, akinek úgy vitte el autóját a cigány, hogy ő engedte beülni egy fotóra?15:02 Trump a "színes brigád" kapcsán is összevissza beszél14:14 Mi Hazánk: nemzetbiztonsági kockázatot jelenthet a cigány tévé
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Salvinit is orosz pénzek elfogadásával vádolják

Matteo Salvini, az olasz kormány miniszterelnök-helyettese és belügyminisztere egy lapinterjúban ismét cáfolta szerdán azokat a sajtóértesüléseket, hogy pártcélokra pénzt kapott volna Oroszországtól.
A Buzzfeed internetes híroldal azt állította ugyanis: bizonyítéka van egy találkozóról, amelyen Salvini munkatársa, Gianluca Savoni oroszokkal arról tárgyalt, hogy illegálisan finanszíroznák a Liga pártot. A híroldal szerint erről egy moszkvai szállodában tárgyaltak tavaly október 18-án, amikor Salvini Oroszországba látogatott. Az ügylet lényege állítólag az volt, hogy Salvini pártja 4 százalékot kapna az ENI olasz energiacégnek eladott orosz kőolaj árából, ami több tízmillió dollárt jelent.
A Buzzfeed azt állítja, hogy a birtokába jutott egy felvétel a találkozóról. Azt viszont nem tudta megállapítani, hogy ki volt a többi résztvevő, és azt sem tudta bizonyítani, hogy a megállapodás ténylegesen létrejött.
Salvini az Il Foglio című lapnak azt nyilatkozta, hogy senki sem kapott egy centet sem, és azzal fenyegetőzött, hogy beperli a híroldalt, ahogy eddig mindig tette hasonló esetben, és ezt fogja tenni a jövőben is.
Februárban a l'Espresso című hetilap vádolta meg Salvinit ugyancsak orosz pénzek elfogadásával.
(MTI)
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready