2020. december 2., szerda, Melinda, Vivien, Aranka napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:55 A HírTV nézői nem értik, mi a baj szegény Jóskával, hiszen ő csak a gyülekezésre vonatkozó szabályokat sértette meg22:35 Amerikai igazságügyi miniszter: nincsenek bizonyítékok kiterjedt választási csalásra22:24 Szudán mégsem írná alá a békeegyezményt Izraellel - Trumpék ugyanis nem szolgáltatják a beígért baksist21:47 Exkluzív: Szájer József elmagyarázta, mit értettek félre a rendőrök21:03 Szijjártó szolidaritást kért a NATO tagállamaitól a kárpátaljai magyarüldözés ügyében - azt várhatjuk20:29 Egy színésznő közölte, hogy mostantól inkább nem is leszbikus, hanem "transznemű", és Elliot a neve19:58 Most éppen a himnuszunk miatt hurcolnak meg kárpátaljai magyarokat - Zelenszkij pártjának köszönhetően19:36 Kemény kérdés Orbánhoz: ekkora nagy Kifejlesztett országban miért nem tudják kikutatni ezt a vírust?!19:05 Már "hazajárnak" Úzvölgyébe a megszállók: az Erdély-rablást is ott ünnepelték, s üzentek Magyarországnak is18:42 Toroczkai: 30 nap elzárást kaptam18:07 Tiltott drogos-buzeráns orgián vett részt a "polgári-konzervatív" Szájer - véres kézzel, az ereszcsatornán menekült a rendőrök elől a brüsszeli buzibárból17:01 Tömegbe hajtott egy autós a németországi Trierben, halottak is vannak16:55 Leszállt a Holdra a Csang'o-5 kínai űrszonda16:06 Elégették a trianoni diktátumot; legyen ünnepnap a második bécsi döntés évfordulója!14:42 A hollandok korlátozni próbálták a transzkreatúrák szaporodását - most bocsánatot kérnek, és kártérítést fizetnek
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Jól megvédte a sajtószabadságot egy trumpistától egy washingtoni bírónő

A washingtoni szövetségi bíró az Amerika Hangja (VOA) állami műsorszolgáltató felfüggesztett vezetőinek adott igazat a fenntartó ügynökséggel szembeni perükben - jelentette szombaton az AP hírügynökség.
A VOA öt munkatársa azzal vádolta meg az ügynökség vezetését, hogy Donald Trump elnök szócsövévé akarja változtatni az állami fenntartású nemzetközi tévét és rádiót. A főváros, Washington szövetségi bíróságához benyújtott kereset szerint a U.S. Agency for Global Media (USAGM) vezetője, Michael Pack és tanácsadói megszegték az úgynevezett tűzfaltörvényt, amelynek célja a II. világháború alatt létrehozott VOA függetlenségének és politikai befolyástól való mentességének biztosítása - ez tiltja, hogy a fenntartó személyügyi döntéseket hozzon, és beleszóljon a szakmai munkába, szerkesztésbe. Pack a keresetre válaszul azt állította, hogy a tűzfaltörvény tévesen tiltja meg neki a műsorszerkesztésbe való beleszólást, "megnehezíti ügynöksége számára az irányítást".
Az amerikai Nemzeti Közszolgálati Rádió a kereset beadásakor megszólaltatott egy jogászt, aki elmondta, hogy a felperesek több olyan fontos alapelvért küzdenek, amelyet az alkotmány első kiegészítése tartalmaz.
Beryl Howell bíró is az alkotmány első kiegészítésére hivatkozott ítéletében, és megtiltotta az ügynökségvezetőnek, hogy személyügyi döntéseket hozzon a VOA-nál, közvetlenül kommunikáljon újságíróival, valamint hogy vizsgálatokat folytasson a médiatartalommal vagy egyes újságírókkal kapcsolatban.
Pack ugyanis júliusban vizsgálatot indított egy Joe Bidenről szóló videósorozat ügyében, mert elfogultnak tartotta azt a demokrata párti elnökjelölttel szemben. Fegyelmi eljárással fenyegette meg a szerkesztőket.
Pack júniusban vette át az USAGM vezetését. A konzervatív szemléletű rendező Trump támogatója és az elnök egykori tanácsadójának, Steve Bannonnak a szövetségese. Pack nem csinált titkot abból, hogy kinevezésével jelentős változásokra kerül sor az ügynökségnél, azonban döntéseit demokrata és republikánus törvényhozók is bírálták.
(MTI)



Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready