2019. december 6., péntek, Miklós, Gyopár napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
22:30 Orosz hackerek ellen emeltek vádat Amerikában - csak éppen azt nem tudják, hol vannak22:18 Az érdi rendőröknek sem kell érzékenyítés, tisztában vannak a cigány népszokásokkal21:51 Netanjáhu neje szerint Bibi és ő az izraeli igazságszolgáltatás inkvizíciójának áldozatai21:30 Diák késelt tanárt egy győri iskolában21:10 Nem csak a székelyeknél, Csukcsföldön is baj van a medvékkel20:52 Megállt az élet Franciaországban20:23 Medvegyev: az EU-nak kellene fegyvernyugvást hirdetnie Moszkvával szemben19:30 Egy tábornok emlékére18:40 A Keleti pályaudvar volt egy német- és nemzetellenes Meki-propagandafilm helyszíne18:17 Felvidéken is lecsapnak a "rasszistákra" - de persze nem a magyarellenességük, hanem a cigányterror nevén nevezése miatt17:28 Szólás- és véleményszabadság vagy terror? Mi jellemzi ma Merkelisztánt?16:51 Készül a vádirat Trump ellen - persze csakis a demokrácia védelmében16:14 Amatőr vesztegető: betette a húszezrest egy borítékba, és elküldte a katasztrófavédelemnek15:50 Ilyen egy haladó ország gyöngédsége: szülei feljelentették a dzsihadistát, de az osztrákok megszüntették a nyomozást15:35 Családi kör rokoni pofonokkal Vértesszőlősön
24 óra legolvasottabbjai

Anyaország :: :: Hozzászólások

Drágabolgárurat kirúgták a 168 Tórától, mert rossz zsidóval készített interjút

Reklám

Egyes hírek szerint a kirúgás mögött az állhat, hogy Bolgár György nemrég interjút készített Heisler Andrással, a Mazsihisz elnökével, amelyben Heisler keményen kritizálta, hogy a Sorsok Házát a Köves Slomó-féle EMIH-nek adta a kormány. A Klubrádió és a 168 Óra mögött pedig az EMIH-et és Köves Slomót lehet felfedezni.
Zoom
Rosszul választotta meg, mely fajtársakkal szabad beszélgetni és barátkozni
A múlt héten szóltak, hogy akkor többet ne írjak. Hogy pontosan miért, azt nem tudom, de valószínűleg most már mindenki igazat mond. Én is csak erre tudok gondolni – mondta Bolgár a kirúgásáról.
A hírt elsőként a DK-közeli portál, a Nyugati Fény írta meg, de azt a hvg.hu-nak is többen megerősítették a rádiótól. Az okokról a portál azt írta, a Köves Slomóhoz köthető Brit Média Kft.-nek tulajdona van a 168 Órában és a Klubrádióban, akik nem örültek a Heisler-féle interjúnak és az ott elhangzó kritikáknak.
(HVG)
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Dossziék

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2019 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready