2021. augusztus 3., kedd, Hermina, Harmat napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
19:10 Igen sokszínű volt az Orion-művelet hetedik fázisa18:35 Vesztegetés gyanúja miatt hallgatták ki egy budapesti kórház főnővérét18:07 Már négyen követtek el öngyilkosságot a Capitoliumot védő rendőrök közül17:44 Lezárják délutánonként az Akropoliszt - lángol a növényzet Athén közelében17:19 A Napraforgó lett Magyarország tortája16:52 Az idei a legmelegebb nyár 1901 óta16:17 Felakasztottak egy fehérorosz aktivistát egy kijevi parkban16:03 Lassan már csak illegáliséknak nem kell regisztrálniuk a schengeni határok átlépéséhez15:37 Ma az ezüstjeink után megdupláztuk az aranyaink számát is: Lőrincz Tamás olimpiai bajnok15:15 Dél-koreai hírszerzés: Phenjan a szankciók feloldása nélkül nem akar újra tárgyalni14:57 Orbán szerb barátja hazugságvizsgálóra kötné magát14:46 Zsinórban a negyedik olimpián jutott négy közé a női vízilabda-válogatott14:18 Ombudsman: sérti az Alaptörvényt a műtétek önköltséges teszthez kötése13:58 "Egyetlen tálibot sem hagyunk életben" - az afgán tábornok így kérte távozásra a civileket13:41 Litvánia illegálisokat toloncolt vissza Fehéroroszországba
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Az amerikai igazságügyi minisztérium több tucatnyi Iránhoz kapcsolható weboldalt foglalt le

Reklám

Az amerikai igazságügyi minisztérium mintegy három tucatnyi weboldalt foglalt le, amelyek közül sok iráni dezinformációs tevékenységhez kapcsolódik - közölte egy amerikai kormányzati forrás.
Az amerikai lépés részleteiről szóló hivatalos bejelentés várhatóan még kedden megjelenik - tette hozzá a forrás.
Előzőleg több, Iránhoz kötődő weboldalon is megjelentek értesítések arról, hogy oldalaikat az Egyesült Államok kormánya bűnüldözési akció keretében lefoglalta.
Iráni hírügynökségek arról számoltak be, hogy az amerikai kormány művelete olyan Iránhoz kötődő csoportok oldalait is érintette, mint a jemeni kormányellenes húszi mozgalom. Hasonló sorsra jutott az iráni arab nyelvű Alalam TV, az iráni angol nyelvű Press TV, a Lualua TV, egy arab nyelvű bahreini független csatorna, a Nagy-Britanniából sugárzó Lualua TV honlapja is.
Egyes oldalak nem sokkal később ismét működtek, de már új tartománynévvel, domainnel.
Ezek az esetek napokkal azután történtek, hogy egy erősen keményvonalas személyt, a Nyugat heves bírálóját, Ebrahim Raiszit választották Irán új elnökévé, és azt követően, hogy elnapolták az iráni atomalku felélesztését szolgáló bécsi hathatalmi tárgyalásokat.
Tavaly októberben az amerikai ügyészek lefoglaltak egy olyan internetes domain-hálózatot, amelyet szerintük az iráni Forradalmi Gárda arra használt, hogy politikai álhíreket terjesszen világszerte.
Az amerikai igazságügyi minisztérium akkor azt közölte, hogy átvette az ellenőrzést 92 tartománynév felett, amelyeket az Iráni Forradalmi Gárda arra használt, hogy az Egyesült Államok, Európa, a Közel-Kelet és Délkelet-Ázsia olvasói előtt független médiumoknak adják ki magukat.
(MTI)



Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Szavazás

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2021 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready