2018. február 24., szombat, Mátyás, Etel napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
06:58 Eljött az evások és a katások határideje is22:44 Merkel Brüsszelben is kiadta az ukázt: az uniós migrációs politikában való részvételhez kell kötni az EU-s pénzek kifizetését22:12 "Nagyon köszönöm, Merkel mama!" - Ahmad a harmadik feleségét is hozná, de ahhoz kicsi a kétemeletes ház, amit a német állam biztosít a segély mellé21:47 Diákok tüntettek Budapesten21:29 Egy texasi anyagyilkosnak megkegyelmeztek, egy alabamai halálraítélten pedig nem találtak megfelelő vénát 21:13 Pénzt követelő illegálisok barikádozták el magukat egy római befogadóközpontban20:48 Szegény Cusi, nincs több szusi: előzetesben maradhat Zuschlag20:37 Cigányromantika: hajánál fogva húzta élettársát egy győri férfi - a bíróságon pedig megbilincselt kézzel verte a fejét, de sajnos nem eléggé20:14 Trump nem győzi hangsúlyozni: elismerjük Jeruzsálemet Izrael fővárosaként - májusban költözhetnek19:54 Az EU nem talál szavakat a könyörtelenségre, amikor a szíriai kormányerők éppen terroristákat űznek ki Kelet-Gútában19:32 Gaudi: Budaházyék terroristának minősítése a Soros-terv része19:17 Bosszú hetedíziglen: még a keresztet sem tűrik meg Alfred Jodl Wehrmacht-tábornok családjának sírján19:06 Patyi András NVB-elnöksége nem összeférhetetlen más tisztségeivel, állapította meg az NVB18:32 "Somlóvásárhely korábbi polgármesterét is kinyírták" - fideszes belharc, vagy helyi kiskirályok erőfitogtatása18:13 Az Együtt a Magyar Kisebbségekért és Hátrányos Helyzetűekért Párttal 99-re nőtt a nyilvántartásba vett politikai formációk száma
24 óra legolvasottabbjai

Publicisztika, Anyaország :: :: Hozzászólások

A 888 hamisítása mutatja: az egyre őrültebb Szélest az árokba lökik

A Széles Gábor tulajdonában lévő Magyar Hírlapban tegnap a Soros-szférának alapvetően kínos ténymegvilágítás jelent meg Nem létezik a Soros-egyetem „elit” státusza főcímmel és A CEU eddig egy másik egyetem elérhetőségét adta meg sajátja helyett alcímmel.
Az összefoglalóban a lap ezt írja: „Nyoma sincs a legfrissebb felsőoktatási világrangsorokban a George Soros féle CEU-nak, pedig az egyetem külső propagátorai az intézményt is érintő törvénymódosítás kapcsán folyamatosan arra hivatkoznak, hogy egyetemük milyen előkelő helyet foglal el a nemzetközi versenyben”.
Zoom
A kép nagyítható, de a CEU nem látszik úgy sem
Szerzője, Lovas István így kezdi azt, amit talált:
Megjelent a londoni központú Quacquarelli Symonds Higher Education Ranking 2018-as felsőoktatási világrangsora. Elsősorban ez az a rangsor, amelyre a Soros-egyetem külső propagátorai hivatkoznak, amikor a „CEU”, a Közép-európai Egyetem globálisan kiváló, Magyarországon vezető felsőoktatási tanintézménye státuszát méltatják.
A Quacquarelli (QS) 2018-as rangsorán nyoma nincs a Central European Universitynek, azaz a magyarországi Soros-egyetemnek. E listán az első helyezett a Massachusetts Institute of Technology (MIT), a második a kaliforniai Stanford Egyetem, a harmadik a Harvard Egyetem. A szegedi egyetem az 501–550., a debreceni a 651–700. helyen található, ahol az Eötvös Lóránd Egyetem. A Corvinus a 801–1000. helyezési kategóriában található.
A CEU rangsororolatlanságának ténye már az intézmény adatlapjáról is kiderül. A liberáliskeltető presztízsszakjaik ugyan valóban jól szerepelnek, hála a kultúrmarxista dominanciájú (ál)tudományos életbe való beágyazottságuk, továbbá a plusz pontokat érő tanárlétszám és külföldi jelenlét miatt, de mivel csak posztgraduális képézsük van és az is kevés szakból, fel sem kerülhetnek rá. Ezért is volt csúsztatás, amikor az egy évvel korábbi listán a véletlenül Soros-apanázst is zsebre rakó Átlátszó.hu saját önkényes, szakmaiatlan, a lista többi szereplőjével szemben inkorrekt számításával egyszerűen betette a Hokkaidói Egyetem helyére a CEU-t.
A cikket tegnap késő este kitette a közpénzt két kézzel zabáló G. Fodor Gábor főszerkesztésében megjelenő 888.hu.
A harpagoni belsejét híven tükröző Századvég- és bélvégzabráló gnóm irányította blogocska azonban egy olyan hamisítást hajtott végre, ami minden bizonnyal páratlan.
Az eredeti Magyar Hírlap-cikkre utaló online link megadása nélkül a 888 azt hazudta, hogy az írás a Magyar Időkben jelent meg.
A szó szerinti átvétel végén ezt írták, ezúttal „picit” belenyúlva az eredetibe:
A Magyar Idők korábban már megírta, hogy a Times Higher Education listáján a CEU elérhetőségét saját telefonszáma helyett egy patinás olasz intézménynek, a Scuola Normale Superiore de Pisa névre keresztelt egyetemnek a számát adta meg. A Magyar Idők aztán utánajárt, hogy a csalás napvilágra kerülte után az adatokhoz továbbra is ragaszkodik-e a CEU. A Soros-egyetem azóta már a valódi számát és címét adta meg.
Az eredeti cikk végén ugyanez így olvasható:
Lapunk április 4-i számában megjelent cikkében felhívtuk olvasóink figyelmét arra, hogy a Times Higher Education listáján a CEU elérhetőségét saját telefonszáma helyett idegen tollakkal ékeskedve a patinás olasz Scuola Normale Superiore de Pisa egyetem számát adta meg. Ellenőriztük, hogy a csalás napvilágra kerülte után ahhoz továbbra is ragaszkodik-e az intézmény. A Soros-egyetem azóta már a valódi számát és címét adja meg.
Zoom
Képernyőmentések arról, ahogy a kormánysajtó egy része átveri a testvérlapjukat
A kormányszolgálati média már csak a 888-at jelölt meg a forrásként, lásd a Híradó.hu cikkét.
Vajon milyen következtetést lehet ebből a különleges hamisításból levonni?
A legvalószínűbbnek látszik, hogy az egykor miniszterségre is váró, de agyi kapacitása szűkössége miatt is visszautasított Széles Gábor milliárdos laptulajdonos egyre inkább nem „kóser” a Fidesz szemében.
Zoom
Kicsavarták a kezéből az Echo TV-t is, amitől Széles annyira begurult, hogy egyik műsorát a már Mészáros Lőrinc tulajdonába került tévének bírálni is merészelte, mert nem volt elég szolgalelkű. Ami nem egészen normális reakció lenne ilyen esetben, de egy abnormális embertől egészséges reagálás nem is várható el.
A sajtó a tulajdonoscsere idején arról tudósított, hogy Széles helyet kapott az Echo TV kuratóriumában. Jelenlétének már nyoma sincs.
Zoom
Egy korábbi, Átlátszó-hazugság (kép: Kis György Márk/Átlátszó)
Lehet, hogy Széles zalacsányi golfbirodalmában ezután belenéz a tükörbe és azt mondja, „De nagyot csalódtam benned: azt hittem, ha minden talpat feltétlen hűséggel megnyalok, ugyanúgy a mennyekbe jutok, mint a többi nyaló. Szóval itt sincs automatizmus. Lehányhatom az életem és vélt bölcsességem”
Józan Győző - Kuruc.info
Frissítés: Cikkünk megjelenése után ma délután a 888 váratlanul feleszmélt, és a Magyar Idők helyett legalább már az egyik említésnél a Magyar Hírlapot jelölte meg forrásként. Vajon lesz még hasonló elszólás a közeljövőben?



 Érdekes cikk, megosztom Facebookon!  Érdekes cikk, elküldöm e-mailben! Nyomtatóbarát változat
Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Ajánló
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Humoros kép 
Dossziék
Ajánlott videó 

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2018 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready