Bezár!
2021. április 11., vasárnap, Leó, Szaniszló napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
11:07 Gazdag fehér környéken vett luxusházat a BLM korábban szegény, immár kevésbé vállaltan marxista alapítója10:39 Kávézórobbantással gyilkolásztak a dzsihadisták Szomáliában10:16 Már minden 55 év fölötti francia (?) kérheti a vakcinát09:59 Huszonegy bányász rekedt a mélységben Kínában09:42 Fehérorosz külügyminiszter: népellenes bűncselekmény szakciókat sürgetni09:23 206 beteg halt meg, 6296-tal nőtt a fertőzöttek száma09:08 Üzemzavar volt Irán egyik urándúsítójában08:47 300 milliós értékben foglaltak le gyanús gyógyszerkészítményeket Újbudán08:22 Több ezer ökológiai lázadó tüntetett Belgrádban08:03 The New York Times: nem stimmelnek a hivatalos orosz koronaszámok07:41 Dzsibuti hivatalban lévő elnöke újabb izgalmas választást nyert meg07:19 Több mint 135 millióan fertőződtek meg koronavírussal világszerte06:53 Felmérés: az emberek 92 százaléka "érdeklődik" a környezetvédelem iránt22:41 Megfelezte az Európába szállítandó vakcinái számát az AstraZeneca, de nincs itt semmi látnivaló22:23 Összevonják a Nemzeti Múzeumot és a Természettudományi Múzeumot
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Azonnal lekapcsoltak egy ukrán tévécsatornát a sugárzás megkezdése után

Reklám

Leválasztották a műholdas műsorszolgáltatásról és a kábelhálózatokról is le akarják választani az Ukrajnában betiltott 112 Ukrajina, NewsOne és ZIK ellenzéki televíziós csatornák újságírói által létrehozott Persij Nezalezsnij ukrajnai televíziós csatornát, amely pénteken kezdte meg a sugárzást.
Erről maguk az újságírók számoltak be, akik szerint a csatornát az ukrán Nemzetbiztonsági és Védelmi Tanács (RNBOU) döntése nélkül kapcsolták le a műholdról.
A csatorna jelenleg az interneten folytatja a sugárzást. Munkatársai szerint a csatornát a hatóságok és a rendfenntartó erők nyomására kapcsolták le, ezért a nemzetközi közösséghez fordultak védelemért a hatóságok önkényével szemben. "A távközlési és kábelszolgáltatók, valamint a műholdas szolgáltatók kérést kaptak az ukrán biztonsági szolgálattól, hogy semmiféle szolgáltatást ne nyújtsanak a televíziós csatornának, dacára az érvényben lévő szerződéseknek és megállapodásoknak. A kormány így gyakorol nyomást az összes partnerünkre" - áll a 112 Ukrajina honlapján megjelentetett közleményben.
Olekszij Danyilov, az RNBOU titkára egy pénteki sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Persij Nezalezsnijjel szemben szankciókat alkalmazhatnak, csakúgy, mint a 112 Ukrajinával, a NewsOne-nal és a ZIK-kel szemben az ukrán törvények megsértése esetén. Ez vonatkozik bármilyen televíziós csatornára, amely megsérti a jogszabályokat - tette hozzá.
Volodimir Zelenszkij ukrajnai elnök február 2-án hatályba léptette az RNBOU döntését a Viktor Medvedcsuk Moszkva-barát oligarchához köthető három televízió és a tulajdonosuk, a Medvedcsukkal ugyanazon parlamenti frakcióban, az Ellenzéki Platform - Életért képviselőcsoportjában lévő Tarasz Kozak elleni szankciókról, ennek nyomán beszüntették a 112 Ukrajina, a NewsOne és a ZIK működését. Az államfő szerint az Oroszországból finanszírozott csatornák információs háborút folytattak Ukrajnával szemben. Ugyancsak február 2-án mindhárom csatorna sugárzása megszűnt, működésüket a YouTube-on folytatták.
(MTI nyomán)



Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek
Szavazás

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2021 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready