Bezár!
2020. augusztus 10., hétfő, Lőrinc, Csilla napja van.
Vakbarát/mobil
Látogatottság
RSS
Fórum
CSS váltás
Friss hírek
19:06 FIFA21: Puskás Öcsi bekerül a legnépszerűbb labdarúgó-videojátékba18:34 Lemond a libanoni kormány18:29 Két osztrák diplomata megfigyelőként jelen volt a fehérorosz elnökválasztáson, de állásfoglalást nem tesznek közzé - akkor jó, hogy ott voltak18:09 Lengyel ügyészségi vizsgálat is indult a buszbaleset ügyében17:48 Petrov Anatolij nevét vette fel a pécsi uszoda17:27 Belorusz elnökválasztás: a 10 százalékos Szvjatlana már a hatalom békés átadásáról tárgyalna 16:54 Kiváló fiaitól veszi el az állampolgárságot a hálátlan Belgium16:33 Már a németországi szocdemek is a jobbszéltől várják a megváltást16:05 Vonat elé hajtott egy autó Szügyben - egy gyereket is kimentettek a járműből 16:01 Az öt pont teljesítéséről írt hosszú levelet Orbán Kövérnek15:21 Kínai vadászgépek kóstolgatták a tajvani légteret az amerikai miniszter látogatása alatt14:58 Puskás-musicalt mutatnak be augusztus 20-án az Erkel Színházban14:32 Mielőtt meghalt, az őrökre támadt egy dühöngő cigány a sátoraljaújhelyi börtönben - így kell mártírt csinálni belőle13:56 Természetesen egy zsidó készíti el a világ legdrágább védőmaszkját 13:19 Országszerte folytatódik a vérszívóirtás
24 óra legolvasottabbjai

Külföld :: :: Hozzászólások

Litvánia is betiltotta az RT csatornáinak sugárzását

Reklám

Lettország múlt heti példáját követve Litvánia médiahatósága is betiltotta szerdán az RT - korábban Russia Today nevű - orosz állami tévé csatornáinak sugárzását. A tilalom csütörtöktől érvényes.
A litván rádió- és televízióbizottság az ország külügyminisztériumának javaslatára döntött így. A külügyminisztérium azzal indokolta a betiltást, hogy az RT tévét állítólagosan uraló Dmitrij Kiszeljov rajta van az Európai Unió feketelistáján, mert feltételezhetően szerepet játszott a propagandában, amely támogatta azt, hogy Oroszország bekebelezte 2014-ben a Krímet.
A tilalom az RT öt csatornájára vonatkozik, ezek az RT, az RT HD, az RT spanyol nyelvű adása, az RT Dokumentum és az RT Dokumentum HD.
Lettország saját tilalmát ugyanazzal az érvvel indokolta, mint most Litvánia, egyúttal arra buzdította az összes EU-tagállamot, hogy kövesse példáját.
Az RT adását a Baltikumban - Litvániában, Lettországban és Észtországban - a Kreml propagandacsatornájának tartják, amely megpróbálja befolyásolni a térség jelentős orosz kisebbségének gondolkodását.
(MTI)
Reklám




Friss hírek az elmúlt 24 órából
Kereső
Időkép
Hőtérkép
Legolvasottabb hírek

Készült a Kuruc.info által, minden jog fenntartva © 2006-2020 | Impresszum | Hirdetési ajánlat | Privacy Policy | About Us
CSS váltás feketére CSS váltás fehérre
Hírfolyam Lapszemle ipv6 ready