Nitsch Krisztusképe disznóhullával |
Nagy deviáns és zsidó érdeklődés (toeplerzoltánok és hasonszőrűek) mellett nyílt meg Nitsch 70 címmel a Hermann Nitsch "osztrák művész" csorgatott "festményeit" felvonultató tárlat a Galéria White-ban; a "művész" 70. születésnapja alkalmából megrendezett kiállítás november 19-ig látogatható az V. kerületi Falk Miksa utcai kiállítóhelyen. A Galéria White tulajának lakcíme: Kováts Dávid, II. kerület, Budapest, Hársalja u. 5-7.
Igazi talmudista megközelítés |
A "kiállítás" megnyitóján részt vevő Hermann Nitsch nevű hulladék felidézte az 1999-ben a budapesti Kiscelli Múzeumban botrányt és zavart keltő "Orgia-misztérium-színház" című tárlatát és örömét fejezte ki, hogy most ismét Budapestre látogathatott. Szavai szerint nem az akkori tiltakozás tartotta vissza attól, hogy ilyen sokáig nem állított ki Magyarországon; természetes, hogy a művészetét negatív reakciók is fogadják - hangsúlyozta.(Reméljük, most sem fog sokáig örülni.)
A zsidó irányítású MTI természetesen nem részletezi túlságosan a szutyok "művészetét", álljon hát itt egy emlékeztető az MNO-ból: "Nagyobb botrányt kavart Hermann Nitsch kilenc évvel ezelőtti tárlata a Kiscelli Múzeumban: a keresztre feszített véres, kibelezett disznó mellett bal illetve jobb latorként két, szintén vérbe áztatott, meztelen nő tűnt fel. A történelmi egyházak érthetően tiltakoztak a kastély egykori kápolnájában megnyitott kiállítás ellen (Ma már ezt sem teszi meg a hollókosztista Erdő - a szerk.). Jellemző volt a hazai balliberális média reagálása is, amely, amint az szinte kiszámítható volt, műveletlen, földhözragadt nyárspolgároknak nyilvánította a felháborodókat. A (lopásért jogerősen eíltélt, Hit Gyülekezete Tv-s zsidó - a szerk.) Mészáros Tamás a Magyar Hírlapban pedig arról cikkezett, hogy Nitsch csupán tiltakozik „az erőszak és az embertelenség ellen – mégpedig a valódi szentség és humánum jegyében. A performert ünneplők azonban éppen arról feledkeznek meg, hogy Nitsch gyakorlatilag a sátán nevében történő kereszténygyalázás jellegzetes motívumait ismételte meg. Az osztrák „avantgárd művészt” sokan a kor tipikus jelenségének tekintik: harsogó ordenárésága gyakorlatilag az „alkotás” üres közhelyességét, fantáziátlanságát hivatott elfedni."
Mészárosnak egy levizelt, véres tóratekercset, kívánunk a "valódi szentség és humánum jegyében", disznóürülékes dávidcsillaggal körítve.
Az SZDSZ szerint ez művészet |
Az ocsmány tárlaton a pirossal, feketével csorgatott, úgynevezett festmények mellett megtekinthető egyebek mellett egy vérrel leöntött szertartási ruha fakeretben installációja is, valamint egy, az elmebeteg gonosz által használt festőkötény is a látogatók szeme elé tárul.
A zsidókedvenc sátánista |
1960-66 között Bécsben több akciót és "kiállítást" rendezett, hogy visszataszító lelkét közszemlére tegye, s amelyek bírósági eljárásokat és börtönbüntetést vontak maguk után, de sajnos csak rövid lejáratúakat. A nem túl magas összegű büntetéseit pedig kifizette a zsidó lobbi. A takony 1984-ben szervezte 80., 72 órás akcióját Prinzendorfban, 1999-ben pedig Budapesten nagy botrányt kavart, egyházi és politikai vitát kiváltó keresztényellenes, antimagyar, rasszista tárlatot állított össze. A nemzetközi cionista maffia által a keresztényektől kizsarolt pénzekből bőkezűen támogatott gané kiállított egyebek mellett Nápolyban, Bécsben, Isztambulban, Pekingben, Tokióban és Párizsban is.
(Kuruc.info - MTI-s szutykot korrigálva)
(Kuruc.info - MTI-s szutykot korrigálva)