Dieudonné M’bala M’bala, a cionisták és a francia hatóságok célkeresztjében álló komikus és politikai aktivista interjút adott az iráni Press TV-nek. Mint mondta, a „cionizmus a francia elit körében jelentős befolyással rendelkezik”. Amihez természetesen hozzátehetnénk, hogy a cionizmus a nyugati világ teljes gazdasági-politikai elitjét is uralja.
Mélységesen jellemző, hogy a cionista hatalom éppen egy komikust tekint a legfőbb ellenfelének, aki a széles tömegek számára is érthető módon képes leleplezni és nevetségessé tenni az uralkodó elitet. Jellemző továbbá az is, hogy ugyan Franciaországban a népszerű M’bala M’bala kijelentéseit nemigen lehetséges elhallgatni, de például nálunk az egyenirányított média általában igyekszik nem létezőnek tekinteni. Ha pedig a neve mégis szóba kerül, akkor kizárólag az ismert megbélyegző jelzők – „rasszista”, „szélsőséges”, „fasiszta” – társaságában emlegetik. Némileg bonyolítja a propagandisták helyzetét, hogy a hatalommal bátran szembehelyezkedő komikus maga is részben fekete származású. (Édesapja kameruni, édesanyja francia.) Márpedig a fejünkbe préselt multikulti-dogmatika szerint egy néger nem lehet sem „rasszista”, sem „náci”.
A cionista parancsoknak engedelmeskedő francia hatóságok betiltották showműsorát, és az adóhatóság is hajszát indított ellene. A hatalom minden eszközzel igyekszik őt besározni és hitelteleníteni. Csakhogy M’bala M’balát kemény fából faragták. “Valóságos vihar támadt rá a családomra és a munkatársaimra. Mindez egyetlen ember, Manuel Valls belügyminiszter miatt történt” – jelentette ki a komikus a Press TV-nek nyilatkozva. Mint mondta, nem tudja, meddig tart az ellene irányuló hajsza, de reméli, hogy már nem sokáig. „A belügyminiszter támadást intézett ellenem, továbbá a szabad véleménynyilvánítás ellen általánosságban is” – tette hozzá M’bala M’bala.
A „fordított karlendítésként” ismert, általa kitalált és Európa-szerte egyre népszerűbb köszöntési módot illetően a néger komikus hangsúlyozta, hogy az egy „humoros gesztus”, amely „kifejezi a szembenállást az elittel, a politikai rendszerrel, a cionista rendszer egészével, mivel a cionizmus jelentős befolyással rendelkezik a francia elit köreiben”. A francia ellenállás központi személyiségévé váló komikus szerint a „fordított karlendítés” a „rabszolga gesztusa, aki önmagára tekint, és a felszabadulásról álmodik”.
A „fordított karlendítésként” ismert, általa kitalált és Európa-szerte egyre népszerűbb köszöntési módot illetően a néger komikus hangsúlyozta, hogy az egy „humoros gesztus”, amely „kifejezi a szembenállást az elittel, a politikai rendszerrel, a cionista rendszer egészével, mivel a cionizmus jelentős befolyással rendelkezik a francia elit köreiben”. A francia ellenállás központi személyiségévé váló komikus szerint a „fordított karlendítés” a „rabszolga gesztusa, aki önmagára tekint, és a felszabadulásról álmodik”.
M’bala M’bala arról is beszélt az interjúban, hogy a cionista lobbi igyekezett erejét megmutatni vele szemben, és ennek a törekvésnek volt az egyik megnyilvánulása a showműsorának a betiltása. „Ezzel az erőfitogtatással a cionista lobbi mindenkit el akart tántorítani attól, hogy bírálni merészelje Izrael politikáját, akár egy színpadi előadás, akár például egy dal keretében. Minden Izraelt illető kritikát az antiszemitizmussal azonosítanak” – hangoztatta a francia komikus.
„Nem vagyok antiszemita, ezt ismételgetem folyamatosan, de már bele is fáradtam abba, hogy állandóan mondogassam. Az antiszemitizmus a zsidók szélsőséges gyűlölete. Minden zsidó cionista? Én ismerek sok zsidót, akik nem cionisták. Az anticionizmus és az antiszemitizmus két különböző fogalom, amit a cionisták azonosnak tekintenek, én azonban nem” – mutatott rá a Press TV-nek adott nyilatkozatában.
Perge Ottó