Életveszélyben vagyunk, kérem, segítsenek! Adják meg a borsodi vajda elérhetőségét, a fiamat kocsi után akarják kötni a tolvajok - panaszolta levelében az egyik várpalotai olvasónk, Bauer Lászlóné Ildikó. Felvettük vele a kapcsolatot. A Veszprém megyében élő hölgy elpanaszolta, soha sem volt felhőtlen a kapcsolatuk a településükön élő nagyszámú cigány családdal.
- Mindig belekötöttek a gyerekembe, a helyzet egy hónapja vált elviselhetetlenné. A fiam tanúskodott a lopással, rablással vádolt emberek ellen. Ezt követően megígérték neki, hogy kocsi után kötik. Bevett szokás itt mifelénk, hogy öten-hatan támadnak egy emberre. Megőrülök, a munkahelyemen folyton az jár a fejemben, mi lehet otthon. Attól félek folyton, hogy meglincselik.
„Csak” néhány maflás
Ideje nagy részét otthon tölti, ki sem mer lépni a házból, így szerencsére „csak” néhány maflást kapott a napokban. Már próbáltuk visszavonni a tanúvallomást, de erre nincs lehetőség, hiába hívom a rendőröket, amíg „csak” fenyegetnek minket, nem sokat tehetnek. Rettegünk, nagyon féltem a fiam, tudom, hogy ezek az emberek képesek beváltani az ígéretüket – mesélte Ildikó, akit összehoztunk Szilárdi Lászlóval, a magyar vajdák szóvivőjével. Szilárdi László, mivel Veszprém „kicsit” messze esik, Lakatos Attila helyett az országos vajdától, Kálai Csabától kért segítséget.
- Az országos vajdának mindenhol vannak emberei, a prominens cigányok ismerik egymást országszerte. Lehet, hogy nagy ez a várpalotai család, de annyira nagy nem lehet, hogy maga ellen merje fordítani Veszprém befolyásos köreit.
Cigány törvények szerint
A problémás család is tudja, komoly erő áll Kálai mögött, vele nem mernek ujjat húzni. A nagyhangú romák a vajda nyomására bocsánatot fognak kérni a Bauer családtól. A vajda megrovása túlmutat az ejnye-bejnyén. Az országos vajda elvállalta az ügyet, ez komoly presztizskérdés. A Bauer család védettséget fog élvezni a romany krisz, azaz a cigány törvények szerint. A vajdák szerint a legfontosabb feladat megállítani a cigánybűnözést és esélyt adni a leszakadó rétegnek munkahelyteremtéssel – mondta Szilárdi László, a magyarországi vajdák szóvivője, aki nem szeretné, hogy az olaszliszkaihoz hasonló tragédiák miatt közveszélyes bűnöző rétegként könyveljék el hazánkban az egész cigányságot.
Lekezeltek, nem lincseltek
Az országos vajda első ízben Veszprém rendőrkapitányával, majd a félelemben élő Bauer családdal találkozott. Beszélt a problémások fejével is, akik megesküdtek, hogy többé nem lesz viszály a két család között. A cigánycsaládfőt át is hívta Bauerékhez a vajda, aki nyomban bocsánatot kért. Hogy mennyire lesz tartós a béke? Ildikót megnyugtatta az országos vajda látogatása és Kálai Csaba is biztos benne, nem utazott hiába több száz kilométert.
– Béke van Várpalotán, lekezeltek, nem lincselnek. A cigánytörvények élnek. A polgármester úr és a rendőrkapitány is örömmel fogadta a látogatásom. Mi betartatjuk a törvényt, a romany krisszel nem viccelődünk, aki nem tartja be a törvényt, drágán megfizet. Az ilyen romákat 15 évre el szoktunk tiltani minden hagyományőrző rendezvénytől. Tehát, ha akad olyan ember, aki meg meri hívni például lakodalomra, keresztelőre az ilyen családot, őt is kitagadjuk. Ha megszegi az esküt, el kell költöznie a megyéből, kérdés, ezek után akad-e olyan hely, ahol befogadják. És ezek csak apró szankciók, a cigány törvényekkel nem érdemes viccelődni – sorolta Kálai Csaba, aki hamarosan megyénkbe is ellátogat, mert Sajóbábonyban létrehozzák a vének tanácsát. Bauerék kezet fogtak szerda este az őket rettegésben tartó család fejével, biztonságuk most szó szerint a cigány becsületszón és a törvény erején múlik. Annyi biztos, szerda este Ildikó hangja a telefonban már nem volt zaklatott. Arról, hogy a béke tartós lesz-e Várpalotán, később beszámolunk.
(mikom; az eredeti cikk végén nagyon “ütős” linkgyűjtemény van)
Kuruc.info: több megjegyzésünk is van.
1.) Nem tudjuk, Bauerék svábok-é, vagy zsidók. Erős a gyanúperünk, hogy ez utóbbiak. Ha magyarok (vagy svábok) lennének, akkor valószínűleg nem készült volna róluk cikk, és nem állt volna szóba velük a cigányvajda. Ugyanazon okból, amiért például a Népszava is csak akkor volt hajlandó foglalkozni az olaszliszkai cigányok helyzetével egy évvel a lincselés után, amikor azok éppenséggel zsidó vándorokat dobáltak meg és fenyegettek. De itt nem is (főleg) ez a lényeg.
2.) Nézzük csak: a cigányok csak a cigánytörvényeknek engedelmeskednek, a fehéreknek nem. Gyengébbek kedvéért: rájuk nem vonatkoznak a szabályaink, törvényeink, azok alól kibújhatnak és a saját “érékrendjük” alapján azt csinálhatnak, amit akarnak: rabolhatnak, gyilkolhatnak. Ugye, akkor a[z elő]jogaikról (igen bőkezű segílyek, juttatások stb.), ill. az állampolgárságukról is lemondanak? Ha nem, miért nem?
- Mindig belekötöttek a gyerekembe, a helyzet egy hónapja vált elviselhetetlenné. A fiam tanúskodott a lopással, rablással vádolt emberek ellen. Ezt követően megígérték neki, hogy kocsi után kötik. Bevett szokás itt mifelénk, hogy öten-hatan támadnak egy emberre. Megőrülök, a munkahelyemen folyton az jár a fejemben, mi lehet otthon. Attól félek folyton, hogy meglincselik.
„Csak” néhány maflás
Ideje nagy részét otthon tölti, ki sem mer lépni a házból, így szerencsére „csak” néhány maflást kapott a napokban. Már próbáltuk visszavonni a tanúvallomást, de erre nincs lehetőség, hiába hívom a rendőröket, amíg „csak” fenyegetnek minket, nem sokat tehetnek. Rettegünk, nagyon féltem a fiam, tudom, hogy ezek az emberek képesek beváltani az ígéretüket – mesélte Ildikó, akit összehoztunk Szilárdi Lászlóval, a magyar vajdák szóvivőjével. Szilárdi László, mivel Veszprém „kicsit” messze esik, Lakatos Attila helyett az országos vajdától, Kálai Csabától kért segítséget.
- Az országos vajdának mindenhol vannak emberei, a prominens cigányok ismerik egymást országszerte. Lehet, hogy nagy ez a várpalotai család, de annyira nagy nem lehet, hogy maga ellen merje fordítani Veszprém befolyásos köreit.
Cigány törvények szerint
A problémás család is tudja, komoly erő áll Kálai mögött, vele nem mernek ujjat húzni. A nagyhangú romák a vajda nyomására bocsánatot fognak kérni a Bauer családtól. A vajda megrovása túlmutat az ejnye-bejnyén. Az országos vajda elvállalta az ügyet, ez komoly presztizskérdés. A Bauer család védettséget fog élvezni a romany krisz, azaz a cigány törvények szerint. A vajdák szerint a legfontosabb feladat megállítani a cigánybűnözést és esélyt adni a leszakadó rétegnek munkahelyteremtéssel – mondta Szilárdi László, a magyarországi vajdák szóvivője, aki nem szeretné, hogy az olaszliszkaihoz hasonló tragédiák miatt közveszélyes bűnöző rétegként könyveljék el hazánkban az egész cigányságot.
Lekezeltek, nem lincseltek
Az országos vajda első ízben Veszprém rendőrkapitányával, majd a félelemben élő Bauer családdal találkozott. Beszélt a problémások fejével is, akik megesküdtek, hogy többé nem lesz viszály a két család között. A cigánycsaládfőt át is hívta Bauerékhez a vajda, aki nyomban bocsánatot kért. Hogy mennyire lesz tartós a béke? Ildikót megnyugtatta az országos vajda látogatása és Kálai Csaba is biztos benne, nem utazott hiába több száz kilométert.
– Béke van Várpalotán, lekezeltek, nem lincselnek. A cigánytörvények élnek. A polgármester úr és a rendőrkapitány is örömmel fogadta a látogatásom. Mi betartatjuk a törvényt, a romany krisszel nem viccelődünk, aki nem tartja be a törvényt, drágán megfizet. Az ilyen romákat 15 évre el szoktunk tiltani minden hagyományőrző rendezvénytől. Tehát, ha akad olyan ember, aki meg meri hívni például lakodalomra, keresztelőre az ilyen családot, őt is kitagadjuk. Ha megszegi az esküt, el kell költöznie a megyéből, kérdés, ezek után akad-e olyan hely, ahol befogadják. És ezek csak apró szankciók, a cigány törvényekkel nem érdemes viccelődni – sorolta Kálai Csaba, aki hamarosan megyénkbe is ellátogat, mert Sajóbábonyban létrehozzák a vének tanácsát. Bauerék kezet fogtak szerda este az őket rettegésben tartó család fejével, biztonságuk most szó szerint a cigány becsületszón és a törvény erején múlik. Annyi biztos, szerda este Ildikó hangja a telefonban már nem volt zaklatott. Arról, hogy a béke tartós lesz-e Várpalotán, később beszámolunk.
(mikom; az eredeti cikk végén nagyon “ütős” linkgyűjtemény van)
Kuruc.info: több megjegyzésünk is van.
1.) Nem tudjuk, Bauerék svábok-é, vagy zsidók. Erős a gyanúperünk, hogy ez utóbbiak. Ha magyarok (vagy svábok) lennének, akkor valószínűleg nem készült volna róluk cikk, és nem állt volna szóba velük a cigányvajda. Ugyanazon okból, amiért például a Népszava is csak akkor volt hajlandó foglalkozni az olaszliszkai cigányok helyzetével egy évvel a lincselés után, amikor azok éppenséggel zsidó vándorokat dobáltak meg és fenyegettek. De itt nem is (főleg) ez a lényeg.
2.) Nézzük csak: a cigányok csak a cigánytörvényeknek engedelmeskednek, a fehéreknek nem. Gyengébbek kedvéért: rájuk nem vonatkoznak a szabályaink, törvényeink, azok alól kibújhatnak és a saját “érékrendjük” alapján azt csinálhatnak, amit akarnak: rabolhatnak, gyilkolhatnak. Ugye, akkor a[z elő]jogaikról (igen bőkezű segílyek, juttatások stb.), ill. az állampolgárságukról is lemondanak? Ha nem, miért nem?
3.) Vegyük észre ezt is: “A vajdák szerint a legfontosabb feladat megállítani a cigánybűnözést”. Tessék mondani, fajvédők, akkor most van cigánybűnözés vagy nincs? Aki azt mondja, van, az nácirászístáfásísztá? Igen? A vajdák is azok?!
4.) Most komolyan: a meglévő rendszerrel párhuzamosan jóváhagyjuk egy teljesen másik rendszer működését is, ami csak szelektíven vonatkozik egy csoportra? Ha sok lesz a muzulmán, akkor majd az iszlám szokásjogot is beengedjük, tessék mondani?
Tőlem játszhatnak államot az államban, de akkor szeparáltan tegyék, majd a vajdáknak adóznak (haha, jó vicc…), azok meg fizetik az eltartásukat, lehet külön pénznemük is, a kutyát nem érdekli. De egy jogállamban vagy elfogadnak minden kötöttséget, vagy semmit sem.
Nagyon veszélyes dolog ez... Mi van, ha nekem meg úgy tetszik, hogy a helyi ultrákat tartom megfelelő szervnek a roma-problémáim kezelésére és inkább nem fogok egy vajdának telefonálgatni, mert nekem derogál?
Minek van akkor egyáltalán rendőrség, ha az embernek egy erős emberrel kell tárgyalnia, hogy az megvédje a bűnözőktől? Inkább fizetek mondjuk az ukránoknak, a jelek szerint ők is hatékonyabbak, mint a mi rendszerünk!
Egyáltalán: micsoda dolog az, hogy ma már érdemesebb a vajdát hívni, mint a rendőrséget, mert ez utóbbi – ahogy a cikkben is olvasható (“hiába hívom a rendőröket, amíg „csak” fenyegetnek minket, nem sokat tehetnek”) – nem akar / mer semmit se tenni, amíg nem folyik vér.
5.) A “romani krisz” fent vázolt büntetése vicc. Eltiltják: pár évig nem mehet el piálni meg randalírozni a cigánybulikra. Nagy dolog! Egy normális (azaz nem magyar), fehér, európai értékrendű országban az ilyet azonnal 15 évre kőbányába küldenék. Legalábbis egy jobb korban ezt tették / ezt fogják majd tenni. Amikor véget ér a liberalizmus, a fajvédelem európai ámokfutása, visszajönnek ezek az idők. Nincs már sok idő hátra – csak addig húzzuk ki…
Tőlem játszhatnak államot az államban, de akkor szeparáltan tegyék, majd a vajdáknak adóznak (haha, jó vicc…), azok meg fizetik az eltartásukat, lehet külön pénznemük is, a kutyát nem érdekli. De egy jogállamban vagy elfogadnak minden kötöttséget, vagy semmit sem.
Nagyon veszélyes dolog ez... Mi van, ha nekem meg úgy tetszik, hogy a helyi ultrákat tartom megfelelő szervnek a roma-problémáim kezelésére és inkább nem fogok egy vajdának telefonálgatni, mert nekem derogál?
Minek van akkor egyáltalán rendőrség, ha az embernek egy erős emberrel kell tárgyalnia, hogy az megvédje a bűnözőktől? Inkább fizetek mondjuk az ukránoknak, a jelek szerint ők is hatékonyabbak, mint a mi rendszerünk!
Egyáltalán: micsoda dolog az, hogy ma már érdemesebb a vajdát hívni, mint a rendőrséget, mert ez utóbbi – ahogy a cikkben is olvasható (“hiába hívom a rendőröket, amíg „csak” fenyegetnek minket, nem sokat tehetnek”) – nem akar / mer semmit se tenni, amíg nem folyik vér.
5.) A “romani krisz” fent vázolt büntetése vicc. Eltiltják: pár évig nem mehet el piálni meg randalírozni a cigánybulikra. Nagy dolog! Egy normális (azaz nem magyar), fehér, európai értékrendű országban az ilyet azonnal 15 évre kőbányába küldenék. Legalábbis egy jobb korban ezt tették / ezt fogják majd tenni. Amikor véget ér a liberalizmus, a fajvédelem európai ámokfutása, visszajönnek ezek az idők. Nincs már sok idő hátra – csak addig húzzuk ki…
6.) Ezzel a vajdarendszerrel MOST vehetnénk magunknak pár év nyugalmat, ám a hatóság által támogatott és a cigányság által is elismert vajdák hálózatán át iszonyatosan szervezetté és öntudatossá válna a cigányság - a mai általános társadalmi és technikai feltételek között.
X év múlva ott tartunk, hogy minden egyes vajdának szervezett magánhadserege lesz (nem úgy mint most, hogy pár tucat fizetett [fegyveres] kigyúrt cigány és néhányszázfős összetrombitálható rokonság) hanem többezres mozgósítható seregek, ahol a harcosokat rendszeresen képzik. A vajda a hatóságok felé érvényesíti a befolyását és magánhadseregének jólétet biztosít. Az alku része, hogy a cigányság nem bántja a magyarokat, mert incidens esetén a vajda harcosai azonnal likvidálják az elkövetőt, cserében a harcosok megkapnak a szociális ellátórendszerből mindent, elsők a pályázatoknál (felújított lakások, ingyen víz, fűtés, áram). A harcosok vezetői elsők az árveréseken, elsők a különösebb szakképzettséget nem igénylő vállalkozói megrendeléseknél (szemétszállítás, épületek bontása, erdőtelepítés, szállítási feladatok) - cigány rabszolgasereg robotol az irányításuk alatt.
Egy-egy vajda elég erősnek érezve magát, idővel megkísérli a másik vajdát befolyása alá vonni, attól sarcot szedni, területén közvetlenül hatalmat gyakorolni a cigányság felett, lecserélni a helyi vajdát saját hű és lekötelezett emberére. Új hűbéri lánc alakul ki a cigányságon belül, az összeütközések, háborúk saját kereteiken belül maradnak - időnkénti véletlen magyar áldozatokkal. Egész addig, míg egyszer valamelyik befolyásos vajda fel nem ismeri a többiekkel együttesen meglévő valódi erejét, és az a brilliáns gondolata támad, hogy a csatározásokban edzett seregeket egyesítve a többszázezres gyakorlott fegyveres erőt arra használja fel, hogy a gazdagság és a hatalom morzsái helyett megszerezze az egészet. Lesz egy fegyveres cigány arisztokráciánk, mi leszünk a rabszolgák. (Ugyanúgy gürizünk majd mint most, de egy cigány akár törvényesen is megölhet bennünket, ha úgy ítéli meg, hogy létezésünk nagyobb kár, mint a munkánkból eredő haszon.)
Asszimiláció tűzzel-vassal, korbács és ösztönzés együttes politikája. Aki nem képes magyar normák szerint élni, annak kényszermunkával súlyosbított sitt, súlyos bűncselekményknél akár sterilizáció, egészen addig, amíg a deviáns réteg ki nem pusztul.
X év múlva ott tartunk, hogy minden egyes vajdának szervezett magánhadserege lesz (nem úgy mint most, hogy pár tucat fizetett [fegyveres] kigyúrt cigány és néhányszázfős összetrombitálható rokonság) hanem többezres mozgósítható seregek, ahol a harcosokat rendszeresen képzik. A vajda a hatóságok felé érvényesíti a befolyását és magánhadseregének jólétet biztosít. Az alku része, hogy a cigányság nem bántja a magyarokat, mert incidens esetén a vajda harcosai azonnal likvidálják az elkövetőt, cserében a harcosok megkapnak a szociális ellátórendszerből mindent, elsők a pályázatoknál (felújított lakások, ingyen víz, fűtés, áram). A harcosok vezetői elsők az árveréseken, elsők a különösebb szakképzettséget nem igénylő vállalkozói megrendeléseknél (szemétszállítás, épületek bontása, erdőtelepítés, szállítási feladatok) - cigány rabszolgasereg robotol az irányításuk alatt.
Egy-egy vajda elég erősnek érezve magát, idővel megkísérli a másik vajdát befolyása alá vonni, attól sarcot szedni, területén közvetlenül hatalmat gyakorolni a cigányság felett, lecserélni a helyi vajdát saját hű és lekötelezett emberére. Új hűbéri lánc alakul ki a cigányságon belül, az összeütközések, háborúk saját kereteiken belül maradnak - időnkénti véletlen magyar áldozatokkal. Egész addig, míg egyszer valamelyik befolyásos vajda fel nem ismeri a többiekkel együttesen meglévő valódi erejét, és az a brilliáns gondolata támad, hogy a csatározásokban edzett seregeket egyesítve a többszázezres gyakorlott fegyveres erőt arra használja fel, hogy a gazdagság és a hatalom morzsái helyett megszerezze az egészet. Lesz egy fegyveres cigány arisztokráciánk, mi leszünk a rabszolgák. (Ugyanúgy gürizünk majd mint most, de egy cigány akár törvényesen is megölhet bennünket, ha úgy ítéli meg, hogy létezésünk nagyobb kár, mint a munkánkból eredő haszon.)
Asszimiláció tűzzel-vassal, korbács és ösztönzés együttes politikája. Aki nem képes magyar normák szerint élni, annak kényszermunkával súlyosbított sitt, súlyos bűncselekményknél akár sterilizáció, egészen addig, amíg a deviáns réteg ki nem pusztul.